| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
|
勁開心哇!!*
|
今日下午同SIN去左MANLY屋企
整個個生物!!
行過公園條路有好多好嘔心既昆蟲係個到釣下釣下
好驚 因為我地行左入去了
之後霞女&小佳都有黎哇
做完係個到玩到4:00
搭電梯走個時唔見左MANLY
係佢樓下等左陣 但都唔見佢 唔知咩事 ><"
之後係元朗行街
**************************************************************
番到屋企就汁下D衫
諗番前日比阿媽鬧 佢話我張D衫擺哂係佢間房
所以咪去攞番走啦!
去到見到D衫成坐山咁
點知,,.,...,..
汁完最後一件時 我興奮過發現新大陸!!'
因為見到個銀包係個到
哈哈!
原來我個日冇跌到 只係放左係個到!
YAYAYAYAYA
勁開心! 個時我係咁笑自己 ><"
因為之前仲不停咁同人講個銀包唔見左
仲搞到好似好嚴重咁 點知原來個銀包一直係自己屋企,,,,.
之後我老豆同阿媽又突然對我好好
我話要打邊爐佢地竟冇反對哇!!
呵呵 生日真係好哇
阿媽仲送左條頸巾比我
而老豆係前日已經幫我訂左CAKE了 [雖然要我自己去攞!]
今日生日收穫好好!
{今次可以留言哦!}
|
|
刊登時間︰2006-11-11 08:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 61 | »
|