| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
|
用虛偽_的笑容掩飾著”
|
今日又係咁無聊
特別係經公 個堂訓著咁製 之後諗下喱樣個樣
先至發現**
原來我地每人都有一個討厭的壞習慣
就係[死頂]喱樣野 明明心入面唔係咁諗 死都話冇野
明明好介意又要扮好慷慨 偉大.... >W<
明明睇鬼片時驚到想死 又要扮到覺得套野好好笑
我幾討厭喱種行為 係我身邊的朋友 什至屋企人都有喱d習慣
當然" 我自己有時都會有這個怪毛病
例如明明自己想買橙色衫 但個fd又想買 跟住自己就會扮哂偉人咁
讓比人買先 表面可能唔介意 其實個心係咁諗住"橙色真係好掂哇!!
但之後會覺得自己d戲好屎下 仲好低BBB
有時我聽到身邊既人[死頂]個時都幾好笑 無論個表情定語氣都係
通常這個習慣發作個時 我地都會係咁講一大堆野去掩飾
明明係人都知咩事 仲要死都唔肯認 咁咪唯有扮傻囉
|
|
刊登時間︰2006-10-04 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 61 | »
|