| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
|
2006-09-30
|
今日8:00就起左身啦撞鬼
之後同佳去天水圍大球場
去到先至9:00 d BOY'S已經坐哂係到(佢地應該已經跑完了 搞錯又同人講9:00 狗哩狗哩哇)
9:30霞女同SIN先到 佢地已經走哂LU
佢地跑 我同君係到呆坐
後來去左銀座周圍行 又話睇戲 但好多都未上
搞到超悶 又早喎都唔知去邊好
之後去左搵D 男仔 以為有d野玩下 點知佢地自己走左去踢波啦
so 我地就番屋企囉
(本來話去kwan屋企視察下 但我地得太少人了
淆底 驚比個顛佬打-0-)
尋晚發左個夢 係咁喊 個枕頭都濕哂 ><"
但個feel好正 因為唔係成日都可以發夢的
而且係夢入面d經歷超正
kaka!
|
|
刊登時間︰2006-09-30 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 61 | »
|