| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
|
愛爆你哇>w<!!
|
今日12點幾霞女殷我屋企幫我用直髪膏整直個頭
又真係幾掂下支野
之後2:30先同佢地行出去搵kwam'
之後一齊搭小巴去
去到個到超多狗 嚇死!
去到色魔屋企仲正 勁多蜘蛛網,垃圾.....
簡直唔係人住既地方哇! -0-
仲有蜂巢tim 死未!!
之後周圍行下 都冇咩野好玩
所以就搭番車走啦(中秋都唔知去邊到bbq好LU!)
一齊番到朗屏就去左SIN SIN屋企玩
玩到6:30先走 走個時岩岩落雨 ><"
夜晚DL左魔盜王1黎睇 爆正哇
超鍾意個男主角[姐係個個船長]
佢個LOOK好掂 特別係佢條頭巾&D SHOW
好性感哦!KAKA!
好想去買佢兩隻碟收藏 ><"
MY Honey >w< 愛爆佢!! ya
|
|
刊登時間︰2006-10-01 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 61 | »
|