今日番到去就傾壁報d野啦
霞女畫左個設計圖啦 好令令的!
數學堂有TEXT 唔知會唔會錯左好多
之後個D堂都好悶下
Lunch去買M記番SCHOOL食
但行出去個時有隻昆蟲走左去佳個背隻"到
同佢講左後 佢地勁大反應&尖叫哇! 點知後面有D Miss係到
佢地即刻走黎同我地講兩句咁(><"d miss好狗囉 話比冼sir知)
之後買完番去就瘋狂地食 今日係食得最正既一日
差唔多食飽個時好多話題講 愈講愈好笑
then霞女扮人地咬杯個樣 好搞野 扮左7,8次都仲咁正
上經公又叫阿sir估邊個係勞嘉樂 好好玩
到左宗教超嚇人哇個 TATA...
嚇到我春咁 詳細都唔打啦
放學同佳去元朗攞證 走個時去到西鐵電梯口突然勁大雨囉
好彩有姐 吾係真係食屎囉 哈哈 >W<"
P.S(好想見到個個好似慶太既男仔哇 好型好型 佳"話佢成日去補習見到佢哇 搞到我都想去補埋一份TIM)
屌牙! 我愈來愈覺得自己好廢 講野廢 做野廢 諗野廢
總之咩都好廢 覺得自己冇咩用 完全發掘唔到自己有D咩專長
從來冇幾可聽到有人讚下我 或者同我講:[哇!你喱方面幾有天份啵.]
冇嫁真係! 咁都唔緊要啦 但我諗我就黎蠢到連平時周圍D人講咩我都唔係好明
雖然講同一種語言 但點解我好似聽唔明既呢 好奇怪好奇怪!
我好驚有一日我唔識同人地溝通囉
好多時係班到聽到D人不停咁討論一D GAME點好玩法
一條數點易計法 但喱D所有野對我黎講我係完全唔識唔明 所以我唔想聽同去接觸
我有時會覺得自己係咪低B嫁囉 呵!
同埋漸漸有仲想法係自己係咪去錯地方 我係咪應該係火星既呢?!
人地成日話天生我才必有用 但我唔係好覺自己有咩用 -0-
我好佩服霞女 因為佢好搞笑 可以令到班D人好開心
可能因為佢天生有喱種能力 如果佢冇番學一日真係會少好多歡笑喱
所以我有時好想學佢咁 講D搞笑野 哄下D人笑 但其實係一D都唔好笑 我知嫁
因為咁我覺得自己好扮野 我係不知不覺已經改唔到啦 但我唔想因為咁而比人俾視
p.s 不用留言 因為我大概知你地想說什麼了 但同時唔好用同情既心態對我 thzzzz!"
|