| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 12 日 星期日  |
|
HAPPY DAY!
|
今日起身之後
勁汁屋拖地.....
到左4:00到去搵霞女攞cake 同買野食!!
之後係屋企呆左好耐
5點幾佢地就黎lu 不過又落番去樓下周圍行下***
成7:00到先開始打邊爐
食到超級飽 之後又同君&SZE去惠康
食個到棉花糖食到差D嘔 勁甜!! ><"
最後佢地食埋CAKE就走了!
今日好開心呢! 雖然首生日歌就難聽左D!!
呵呵! 不過我鍾意哇" 愛爆你地哦 >3<
,,我曾經有過一個念頭
就是永遠都唔會話你知我這麼的想法
因為我唔想給你一個希望 但又親手把它奪走
不過我還是要坦明跟你訴說這問題了"
其實我認為自己很喜歡你 不過我還是不能肯定
我唔想再一次傷害你 我唔想你認為我當你是玩具
我唔想我地既關係變得尷尬
所以我要同你講清楚 我不想你後侮和浪費時間
我諗我還需要一段時間去肯定自己的心意 和忘掉之前的創傷
那種創傷的痛苦我亦從未敢遺忘
現在我的心情很矛盾,很亂
這樣你還會等我嗎 等一個那麼差勁,自私,任性的我嗎?!
會等一段可能永遠也不會有結果的感情嗎?!
不過我還是要感謝你對我的信任和寬容
你那時候的答覆真的令我很感動!!
|
|
刊登時間︰2006-11-12 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 61 | »
|