| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
|
2006-07-18
|
><" 好奈冇打日記了 因為喱排放假都好無聊下
冇咩值得我講
前日本來諗住去交表 但點知星期日中心唔開〃
OH...白行了
“之後咪同霞仔去行下啦 之後下食個下午茶
因為冇野做嘛 咪坐下食下囉
我地仲傾左好多野 好好笑 KAKA!
尋日呢就真係去左交表啦 ‘搵埋LONE &馬忠
馬忠CuT左頭髮’ 好搞野佢
之後我同佳&霞 3條友就番左學校
因為霞女番去攞獎學金 好正!!
之後去左頌富買小說 買完去左"7福′食拉面啦
=3=喱排放假成日都有野食 慘,,..就肥屎LU
哈哈*
今日就冇去行街啦
因為我尋晚係屋企睇神鵰睇到4點幾先訓
〝今日咪訓到好晏先起身_啦
起身又冇野好做 就閉關啦係間房
因為又睇過啦
睇到個楊過冇左隻′手個到好慘哇
-0- 搞到我又喊啦 蠢蠢地嫁!
但睇到個小龍女就覺得好煩
成日要走佬
不過喱出野真係超好睇…
佳佳都睇緊哇!!
愛不到 ",放不掉
*** 忘不了 ′_ 你的好
|
|
刊登時間︰2006-07-18 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 61 | »
|