| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
|
2006-07-07
|
今日好早起左身,, 之後就同mother去街
行左好耐後去左開心廣場〞buy左個數碼相機
都幾令令]* 仲好平下
同霞女個個同一個牌子 不過我個個small d+"
買完去埋食m記
之後小佳&霞女話去電髪 之後就去左霞女屋企研究下啦
但佢媽媽話要等放暑假先, so就冇電住啦
等到散學禮個日放學即刻去電哇!! kaka~
之後係佢home玩左陣棋 就一齊出去買野--
然後先回家 番到去又要見住條肥蟲 好討厭‵,...
成日係到煩住哂 睇見佢個豬樣都想死了
OH.. MA牙 ̄﹋
聽日&後日又唔屎番學真係悶死啦
以前好想放假個時又冇咁多假放)"
而家都就放暑假啦 仲放咁多托麼!!
不過而家番學又冇野好做
唉...可憐,] 一諗到放暑假日日都要諗有咩做就辛苦
又唔想成日係屋企發MO喎 >/\<
P.S 今日同佳佳行元朗廣場個時
見到有個男仔個樣超似{慶太"哇
好可愛,, 不過膚色黑左D啦
真係好想同佢影番張相TIM哇 哈哈
|
|
刊登時間︰2006-07-07 05:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 61 | »
|