| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
|
+╳花光,一齊 只在乎你。”
|
由於前個兩日好無聊,,而且我太懶所以冇打日記啦!!
今日要番學的] 但又係試後活動 我地又係禮堂坐
今日冇之前個次咁悶...
跟住本來12:00就走得 點知d老師話
因為天雨關係要我地番番上課室
個天跟本個時就冇雨 佢地都蠢蠢地嫁"
之後上到去一陣又叫人走 **搞到人地要行上5樓咁辛苦
之後咪同佳佳行得勁快咁去西鐵站 因為驚冇啦啦落雨嘛~
行緊既途,, 見到胡狗 同佢講左幾句之後我地就又勁快咁走啦
但唔知點解 佢行得好輕鬆 而我地行得超快
但佢都快過我地
之後去到西鐵個時已經唔見鬼左佢lu
都吾知係咪已經到埋荃灣TIM 啦 ><"
‵番到屋企坐左陣又要自己BUY M記去佳佳屋企食
因為佢話想試多次幫我夾頭
OH,.. 點知比佢夾親隻耳朵 好痛....
之後又去接個死野放學啦 麻鬼煩的!!!
★☆★☆--['聽日終於去海"浪'公園啦 心情又興奮又緊張哇KAKA !
聽日千萬吾好落雨哇]
|
|
刊登時間︰2006-07-10 05:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 61 | »
|