| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
|
(*,,,*) 放假lu!!〞
|
尋日係去海洋公園,, 但番到屋企太累了....
所以冇打到日記啦 今日簡略咁講番d啦
尋日一早起身 因為佳同霞女黎我屋企先!!
之後就一齊搭小bus番學啦
但搞左好鬼耐先上車 尋日仲落雨TIM哇 搞到冇哂心情
到左個時就冇咩雨啦 我地第一時走去搭欖車(次次都係嫁啦)
之後諗住去玩越礦"非"車先 點知又落雨 佳同霞女去左食野先 我同倩,波波&SZE繼續等 等個時一時落一時又唔落 好衰哇
之後都冇同霞女&佳一齊 只係同佢地3個玩
幾經辛苦終於等到我地玩啦 我同SZE坐 我勁驚哇 但又想玩 玩完個FEEL好正 KAKA!
Then 去左玩{非]鷹&海盜船
之後去玩過山車啦 開頭以為會有好大離心力 點知一D都唔驚
不過撞到個頭超級痛哇 痴痴地的!〃
玩完喱個去玩埋跳樓機(未玩過嫁) 好鬼緊張又驚哇
見到我班D男仔 揾埋佢地一齊玩
第一下係最高跌落黎個時超驚 好大離心力 但好快PLAY完 好正
之後去左D館入面涼冷氣 之後走LU
搭車個時好好玩 ><"
今日就係散學禮啦 開頭好悶
之後頒獎 我都有兩個獎
一個係柳琴比賽 一個係進步獎 喱個獎懷少都有得攞哇
證明佢又唔懷得哂啵 之後上番課室派成績表
今次D成績都OK啦 全年計 我全班係14 全級係43
“經好滿足了 但好遺憾既係 仲未攞到個獅球"默"牙…
放左學同佳食完M記就去左電髮啦 都幾好睇
之後去霞女屋企玩左陣就回家了-- 明天開始放假啦
冇咩感覺 我反而想番學 因為放假冇野好做 =3=
|
|
刊登時間︰2006-07-12 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 61 | »
|