(今日由於有好多既事件or感受,,請細心閱讀至完啦"最好留番個言)
*今日考英文作文&閱讀卷''
都唔係太難啦,,]
之後番到home又同mother去飲茶
飲完就係屋企發下mo”
之後就去補科學
做個份卷錯左好多‘〃睇黎今晚吾洗訓啦
...................................................................................................
頂牙! 今日一番到home 見到我張"台"面見到一封細細地既野,,我即刻有d唔好既預感!我肯定喱封一定唔會係好既--
因為唔係第一次了'']
我拆開封野see see,果然我估中左']
又係上次個d信 係一個十分超級無聊的人放係我信箱的+
我應該識得個個人因為佢知我個名,,但我當然………
唔知佢係邊個啦 皆因喱條友係個淆底獸,so佢冇寫名啦
至於內容離唔開一d"4級野 係d咩就不便講啦
不過有樣野一定要提既係佢d畫工十分差哦!!
就像小學生d畫咁囉
(p.s 如果個位{淆底獸}睇到我喱篇日記既話,,望你下次的來信畫工可以好d啦! kaka 期待你下回給我的信~ >,<)
……………………………………………………‥
做補習社個份卷個時我錯左超多]]
‵係個時我諗到d問題
但我明明有好努力去溫!
〃但點解得唔到成果...
我_每做什麼事都會盡力而為((除左d無聊野))**
但((偏偏次次!都冇好既回報,成績方面係咁′
其它方面易吾會有例外,,
﹔係咪因為我天生冇其他人咁叻!
所以我做咩事都要比人要努力幾倍
但我唔甘心]=
我唔甘心接受喱個事實
‵係咪一d天資聰敏既人就可以唔需要好似d蠢人咁勤力?!
有時我都會、,認為個天好唔公平
點解要有一d靚既人,一d樣衰既人
點解要有d叻人,有d蠢人呢??
不過其實係咪因為個d得到特別待遇既人〞〞
背後都曾付出過很大既努力只係.......
只係我唔知呢?!
喱樣我都唔你好清楚}
不過我認為一定會同Mum&Dad有關係的*。
唔知大家認唔認同我既講法
不過我自己係咁認為的+
|