| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
|
!!/\']被你討厭的人是我 《被你寵愛的人是她*..,
|
在鏡中}〞 ◆**何苦[我會落淚
開始左考試兩日啦,,好緊張也!!
今日考中作&〝[保東瓜}
中作都ok啦***
but,....普通話幾難” 死毛mo竟然識做!
之後仲要考eng口試
我係完全唔知講咩''
一定′屎梗lu ◆|kaKA
考完就同小佳坎先
番到home個天落好大雨 >=<
一陣仲要去補習呢
喱排都幾悶下,, 日日好早放學 番到屋企又冇野好做
▲//成 日 係 間 房 發 mo 之後又諗d無聊野
我覺得今年過得特別快&難忙
吾知係咪因為大家都好fd 每日又過得開心既關係呢!
不過〝一諗到好快到中三 中三係我地最後一年同班,,
一諗到咁就覺得好可惜 >3< (雖然都仲會一齊讀同一間school)
但如果到左form.4唔同佢一班就好啦
因為唔洗成日見到佢〞
我諗!如果我仲同”佢一班我唔洗諗可以忘記佢囉......
到時真係死得 不過喱d都係長遠既事∼
|
|
刊登時間︰2006-06-22 03:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|