| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 24 日 星期六  |
|
#〝遇挫折不需退避! - 每件難事我{擔當||得起/
|
在以往 都不顧忌 \\{*從未會這般小器﹏
腦袋,,不停為你轉到企不起 ̄‾‾
前幾日都冇打日記, AS 要溫書(>3< 其實係懶得打唷)''
今日訓到好晏! 如果唔係[霞女,打黎都唔起啦﹍
之後去左補習, 補到5點幾先返屋企
番到屋企超寧靜╴諗諗下野先記得Ma&Da番左大66...
跟住見無聊就去左執屋-0-
執完就同小佳-,傾電電
〝′同佢傾緊個時我聽錯左d野‥
嚇到我個心好似停止左心跳咁!!
之後諗諗下覺得有d唔對路
原來你我自己聽錯左姐 *v*
不過,,驚完後諗返如果我聽錯既事係真的話
我諗我到時應該冇咁失落
因為﹔我岩岩已經驚完同知道個仲感受會係點lu~
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹎﹏﹏﹏﹏﹏﹏╴﹏
我一直有檢討自己]為何會不及它好
後來才知自己一直太杞人憂天了~
什麼都以為自己做得很好
都怪我的自戀
由此至終都是我的自戀、妒嫉,才令我迷失,
令我變成惡魔...
我什麼優點也沒有,
從中1起 每人都在注意它 讚賞它 喜歡它
而我只可在旁祝賀它 支持它 部著它
或者小器、愚蠢、自卑,才配作我的優點
不過我一直都會以它做我的目標和動力
我要靠自己令自己更好
令人更喜愛我
|
|
刊登時間︰2006-06-24 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|