番學好乖呢`
好留心上堂..m0乜傾計'
不過上mat就次次刀比個牙嬸系咁吠>頂'
等到4:00同0雞去行街..小琳就佳人有約*/\/\
5:00番屋k啦`好乖呢xp
..完..
唉'魚魚入左去啦
FisH等你哇>3
1125咩日子!?
天日要+油ai`我既子妹..babiii..朋友*
吾仲2番學啦`唉"好憎囉>3
頂`討厭番學等放學的日子''
...吾知打乜好..吾打啦`...
跟我分手..你幸福ma!?
你今天當我甚麼 一瞬要移到的我 被差遣得很多 得到不多 連騙都不騙我 你即管當我甚麼 相差都不多 如稀罕我 卻直行直過 不正眼望我
只有子妹先系1314的xp*}