y0*琴晚m0番屋企所以今日m0反到學..嘻/\/\
諗起琴日系我有生之年過覺得醉好玩既一日哇
有咩玩? un..吾話你知>3
今日11:30番左屋企洗白白..跟住搞埋d野就去左牙kit屋企打機''
頂頂頂>3細ming系咁話我{廢就咪打啦}
屌`好火哇..跟住同佢系咁嘈..嘈..嘈
衰人 嬲死你牙...
1:00左右肚仔餓牙..琪琪買左m記比我食*thx 琪琪
食完同琪琪..小欣..去左千色買糖糖食''
行行下見到平頭`咁我就勁大聲嗌佢啦..
可能嗌得太大聲'個個刀望住我>好樣衰ah'
吾理啦'買完糖糖就去左開煙*正呢xp
3:00番左屋k啦/\/\
██;*!若叫他將/";,我們比,*或者他會(選你':)
不甘寂寞|*]
|