| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 5 月 30 日 星期一`-] |
 
| |
|
●,,願你可死心塌地)(還待我體貼入微!** |
30"5.. . ....,
LSAT N!GHT**] 同老公傾電Faa``我地要超越幾個世紀*杜絕狂風浪蝶!=/\=我地應承既野1定做到gA!之後傾返d難忘野"原來大家刀1樣,,>V< 我要以後刀只同你坐架M!nutebUs嫁,,HEHE! LOver要老母5要老婆,,口亨*
我要同{奶奶}好好相處``x'DD! 好"點半訓教...ZzZZzz
tOday*] 老公好乖¹嗌就起身*>33< 落車見到{L!nG}就¹齊返,,yOOO.][ 小息落去搵m!sS黃"佢要我上台負責講舞蹈組d野>_________<我5撚識! |_UNch就俾{細肥}係咁問我同LOverd野``=___= 之後同我講LOver俾5到幸福我佢俾"笑死,,
聽日就飛去比賽lU佢*+o!L牙!! 放學等埋{Oggy}罰企就去佢樓下影學生相"走時{細肥}刀走.. .由出校門問到我去K.F MTR刀係同樣問題*玩死=V= 去到{oGGy}樓下..俾個老闆坤``刀知佢無咁好死俾我地NG嫁喇!>^< 影完同{L!nG}食野"同老公報下到咁..{oGGy}就送我去搭車lU*要你行咁遠,,對5住牙!-3- 返到hOMe報埋平安就打xAnGe喇* |<e'ee][ 好感動"我好愛我既HUsband!!
頭先同{mANMan}聊電Fa,,好錫我也佢!
等老公沖涼仔"5分鐘內好趕-V-..---end
|
|
刊登時間︰2006-03-19 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 5 月 29 日 星期日`-] |
 
| |
|
▼期望能開開心心拍個拖*V* |
|
|
29th"mAy.. . .,
3AM"=] lOver打黎CAlL我起身睇皇馬仔Na*未訓過咁點刀要陪我睇到5AM.. .我老公好好!>33< 1:3羸左,,完成左成個球季Na* 睇完傾左陣,, yOOO.][ 你話我地5只琴日先咁gA咋``我地會好幸福的!x'DD 過多陣就留位訓lU! {我捨不得你}
2day"=] 9點半就醒左,,諗住洗頭陪老豆起身飲茶*點知¹起身就屌9我咁遲先起身wOr,,然後就自己走左...>^< 咁我5理繼續訓,,訓多陣起身出去cUT ha!r``晏就就同爸b傾左好耐電Faa,,5俾爸b 5開心牙!>__________< 跟住佢5傾得,,老公就好可愛咁打左黎"人生第¹次咁早傾電Faa =V= 我地¹路傾¹路!CQ,,笑死我*你5準背叛我!!
之後就訓教``lOver唔要我Na,, 我地鬥快起身!? HAHA"點知要老公打黎...
個{有招出招}5捨得做WonG金Fa!牙!?妖``之後lOver Eat d!nnER 就收左線"咁而家我就好趕咁打好個xanGe``老公食完繼續電Faa中NOW..----------END
=>這分鐘有你緊緊去抱著"不必怕有痛苦下場! >3< | |
|
刊登時間︰2006-03-19 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 5 月 28 日 星期六`-] |
 
| |
|
*]從今以後在一起#最完美的理想'  |
| |
|
|
|
|
528528528528528528528528528528
Tus! t!nG Pong+cHeunG s!n t!NG>3< |
28, MAy sAT★`'- 最重要!!
!TODAY=] 係舞蹈組決賽既sUPer大大大日子!
7點起身,,等|_!nG黎我度...然後再去食早餐*勾起左我地²姊妹好多回憶``>V< 食完就返sCh,,等齊人就去伊館Na...沿途刀同住lOver傾電Fa"羨慕死HO!怡,,係咁話wOnG黃做咩5打俾佢!真可愛x'DD 去到之後就即刻彩排``然後再同lOver傾...最後佢刀係黎左睇我既>33< 同埋爸b"龍仔"浩y!N"*晏就之後,,第3隊就係我地表演...yOOO.][ 我地好有信心咁出場"完全感受到以輕鬆姿態lOw,,
點知愈做愈失手...口矣``好似小丑出去顯咁lOw!之後返返後台,,係咁喊...見到m!sS黃個樣``我知道佢刀5接受gA"蛋就要黎安慰返我地...
迪迪坐左過黎俾我攬住佢黎喊*果¹種feeL!nG,,形容5到...從未試過咁失手``>/\<!!之後同|_!nG去左廁所度喊5停"然後爸b同lOver黎 乙水 我地...係咁攬住lOver喊*喊完就企左成粒鐘,,蛋完全5覺辛苦的``|<e'ee][ lOver唔見左我地個樽"口亨*蛋聽爸b講見你好緊張就算數Na
之後同lOver... . . .. .我係最幸福既女孩子!=V=*爸b話俾我同lOver破壞左佢第¹次,,搞到佢5成功``講到笑死人"
之後4點幾佢地就走左! 我地大會演完就頒獎Na``心情好沉重...hUrt到爆```跟住聽個主持講[最具型格殿軍"季軍"亞軍]...刀無L!NGNAN*d眼淚水已經.......
跟住話[冠軍係.....嶺南鍾榮光.......]口華*成個彈起左牙,,即刻衝出去拎獎"估5到牙..第¹牙第¹牙``yOOO.][ 嗌到喉嚨沙哂係值得gA!
之後走lU,,全部人系架車度換3..好顛牙``然後又同HO!怡鬥邊個老公打黎先"漂流教室VS心跳回憶,,wa|<a|<a!! 系K.F就解散左lU,,同|_!nG&小莉去T.W搵各自既lOver...之後佢地2pa!r人刀5知做咩``刀係我同徐生最恩愛姐*我地要好似果2隻豕者仔咁...
跟住我地去左冒險樂園顛左陣"咦牙,,lOver差d就中gA喇``²次刀擇界咋*然後去食野...見到杰少同偉哥,,好開心lOver你既大方承認牙!=3= 食到9點半就同lOver走Na,,佢話我 火頁=/\= 對5住牙"我令你身水身汗Na!
然後我地系T.W地鐵站搭去荃灣廣場=____= 蛋完全係SweeT的``我好愛老公!HAHA"有個8字呀ma...你刀要記住也!去到荃廣"就送左我上車佢就去搵mUmmy,,佢好傻的*蛋我很愛!
口可``而家尼..就等緊佢回家既"甘晚睇最後¹場既皇馬仔Na"我對你地不離不棄嫁,,+o!L!!----------------ENd |
|
|
| | |
|
刊登時間︰2006-01-02 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 141 | »
|