| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 5 月 18 日 星期三`-] |
 
| |
|
: ◆#從來沒有對別人這樣愛過███* |
18, MAy WED★`'-
昨niGht`=] 同LOVEr傾電Faa啦...好開心也* >V< 甜死Me!
我要係第¹位置,,隻神豬先第²..|<e'ee.][ 刀知你好鍾意隻野gA喇,,口可"希望我地到時無障礙Na!>_________<" 徐生最鍾意屈人,,成日諗埋d嘔心野...HAHA*oGGy係打網球,,我地就冰上曲棍球!?笑死"我5要做ex西婷牙>"< LOVEr扮車聲好Q似,,yOOO][ 臨收線好奸...益左你=V= 好感動你唔m!nD佢地Na,,我刀唔介意為你做¹切...dON't 再5滿意牙!!
>33<
今天`=] 極度眼訓lOw,,黑眼圈大到嚇得死人..d堂刀無咩特別Na! 從此同LOVEr交換計數機``我部咁令..
蛋我諗我成世刀5使再買耳針,,口合!!|_UNch 4多啤梨鬥笑黑椒..成間野好似係我地4個咁"完全無哂儀態...豬丁``你仲5俾我笑返你1次!? |<a|<a!!
放學去搵m!sS畢...全球裡面,,咁刀抽中我去做國際評估"5撚識=_____= 之後就等朱咪,,t|-|en去PK買鹽``LOVEr就打黎lU"我地5個為左幼同粗而嗌lUN哂交咁制...
最後係聽左LOVEr同豬丁既話既*之後買完就繼續同LOVEr傾Na,,.返屋企報完到就SLeeP"訓到頭先LOVEr打黎嗌醒我>3< 咁就邊傾邊打Xange啦,,好乖咁聽緊佢教我Mat|-|s
------ENd
浩y!N"我知道我講咩刀好無用,,蛋真係好對5住...我真係唔想見到你咁樣``可以做返以前既你ma!? sOrry*
好人"恕我未能做到
|
|
刊登時間︰2006-03-19 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 5 月 17 日 星期二`-] |
 
| |
|
【我會成為你最牽掛的"1個女子]-V- |
|
|
17, MAy MON★`'-
今天`-] 起身就出門口Na,,oGGy遲到*罰左佢$15...HAHA!
之後又去左唱|<``=_________="唱完就去新世紀整眼鏡,,行過既路...227時刀行過*好懷念>/\<! 整完就去左影相*第¹次影時嚇死人..以為有咩系後面``3個係咁嗌..x'DD 由於影得太樣衰既關係..NG*
點知個朱咪豬蹄多得制..同我刪左3個最特別最令果張>_________<算! 咁就去左許留山....坐左好耐``然後就過深水土步拎返我個mOn,,去到就搭 車立 Na*口華,,40年歷史lOw``要自己推門果隻..yOO.][ 上到去講好多廢話,,總之就叫我地上6樓問..上到去...............架 車立 寫住6樓"蛋條樓梯寫住7樓``
咁我地就搭落5樓Na"條樓梯就寫住6樓``咩刀無,,勁黑...嚇lUn死! 再落返去問,,佢話無打過俾我地..又話我地無mOn系佢地度...s|-|!t !!
咁走Na,,竟然可以無端端落大雨...3個簡直5知喊定笑lOw*好邪!! 最後搞搞下系第²度拎返個mOn...然後oGGY話幫我搬返黎``好感動也>33< 系架車度傾左好多,,小婷婷愛死你gA"辛苦你了!!
返到黎同姣|_!nG傾得好hap!牙,,我地要記住"我地¹定可以做到更好..家G錫哂你!!
仲有3個月5夠我地就¹年Na*口喜``我地5比變!
隻豕者打左勁爆多次電Faa黎,,bUT我掛住睇T\/ + 執 木台 聽5到.. .對5住牙"
由K.F上車打到大攬隧道,,部電Faa係激熱嫁lOw*蛋好開心&好感動也...LUv yOU!
等緊佢返,,再見-----------------------------------------ENd*`- >V< | |
|
刊登時間︰2006-03-19 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 5 月 16 日 星期一`-] |
 
| |
|
【我會成為你最牽掛的"1個女子]-V- |
|
|
17, MAy MON★`'-
今天`-] 起身就出門口Na,,oGGy遲到*罰左佢$15...HAHA!
之後又去左唱|<``=_________="唱完就去新世紀整眼鏡,,行過既路...227時刀行過*好懷念>/\<! 整完就去左影相*第¹次影時嚇死人..以為有咩系後面``3個係咁嗌..x'DD 由於影得太樣衰既關係..NG*
點知個朱咪豬蹄多得制..同我刪左3個最特別最令果張>_________<算! 咁就去左許留山....坐左好耐``然後就過深水土步拎返我個mOn,,去到就搭 車立 Na*口華,,40年歷史lOw``要自己推門果隻..yOO.][ 上到去講好多廢話,,總之就叫我地上6樓問..上到去...............架 車立 寫住6樓"蛋條樓梯寫住7樓``
咁我地就搭落5樓Na"條樓梯就寫住6樓``咩刀無,,勁黑...嚇lUn死! 再落返去問,,佢話無打過俾我地..又話我地無mOn系佢地度...s|-|!t !!
咁走Na,,竟然可以無端端落大雨...3個簡直5知喊定笑lOw*好邪!! 最後搞搞下系第²度拎返個mOn...然後oGGY話幫我搬返黎``好感動也>33< 系架車度傾左好多,,小婷婷愛死你gA"辛苦你了!!
返到黎同姣|_!nG傾得好hap!牙,,我地要記住"我地¹定可以做到更好..家G錫哂你!!
仲有3個月5夠我地就¹年Na*口喜``我地5比變!
隻豕者打左勁爆多次電Faa黎,,bUT我掛住睇T\/ + 執 木台 聽5到.. .對5住牙"
由K.F上車打到大攬隧道,,部電Faa係激熱嫁lOw*蛋好開心&好感動也...LUv yOU!
等緊佢返,,再見-----------------------------------------ENd*`- >V< | |
|
刊登時間︰2006-05-23 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 141 | »
|