| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 4 月 16 日 星期六`-] |
 
| |
|
!!看了你兩眼已心痛``未轉身}便要哭█ |
|
16th' APr!L 2005 [6]
今天天天天=] 本來¹齊食完早餐就去睇比賽.. .點知姣|_!nG唔願起身*sO得我同朱咪9點幾去到葵涌運動場先!!10點半開波了,,直到完場刀仲0比0射12碼.. .結果L!NGNAN終於掂左喇``第1牙.. .嗌到喉嚨刀沙lUN哂!
見到佢地個個刀好好好好開心,,自己就更加開心.. .yOOO*]
之後我啦"lOver"皇兒"朱咪"姣|_!nG"爸b"駿"倫"去食車仔麵,,撞到牙正*
我地食完就行下坐下咁就返教會!!俾返件褸lOver後佢就走左,,唔想記落去!!
返到教會完全俾C文駿笑到我死.. .返完朱咪就發脾4``>___________<" wt?!然後佢走左我同|_!nG就去食腸粉 + 傾計,,皇兒"倫"駿就係咁打架.. .6點就送|_!nG走了!!然後得返我地4條友又食">V<食完就送我歸家``話我唔係大叫就大笑.. .=_____________=" 傻豬黎gA*係咁整我.. .迫人笑既!
 |
|
|
刊登時間︰2006-01-02 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 4 月 11 日 星期一`-] |
 
| |
|
◆因為太多人愛你,,我會嫉妒!!  |




皇馬仔終於羸左* 4:2``

|
|
刊登時間︰2006-01-02 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 4 月 10 日 星期日`-] |
 
| |
|
██ 在乎你,,×[只想收到電話*★  |
10th '4 ,,2005 [日]
TODAY=]訓到¹¹點就陪老豆飲茶*今個禮拜日好唔同,,份外haP!.. .becOz係同姦哥既特別日子!!>333333333< 點半同老豆飲完茶我就去左等牛頓,,¹見到面就係咁笑.. .然後就出發去尖咀*去到就全力搵MUJI.. .因為支筆無哂墨=_________="點知原來記錯地方,,行左廿年先到>V< 去到係咁試筆笑到肚痛*牛頓.. .要{旺角}定{油麻地}定{夠喇}??! |<a|<a!!買完就搭船去中環食/\/\記,, []係 度鬥唔笑.. .輸|_a你*
之後去0食物語,,點知死蠢搵唔到*之後見無咩時間就搭車去左海怡半島//<傾左mAny Many tH!nGs,,了解多左.. .最haP!係C揀左A!!yOOOO*
咁搭搭搭啦,,6點半就去影相.. .影完就歸家了!! 好多野唔方便講*牛頓你明|_a,,要永遠記住牙!!sO hap! tOday.. .
歸家就食飯..我好愛我老豆" =3= 極之期待甘晚皇馬VS巴塞!!!皇馬!!
 |
|
刊登時間︰2006-01-02 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | »
|