-     [★ W0rld CuP'   】
  
SIttiNG28
暱稱: (★`S!u婷婷) -3-'
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
* 想得近=]卻遠得過份...
尢其今天更**感觸良多...
' *{是你不再愛我這點...
#◆他將我買回來*可惜...
★情人在哪兒  =)情...
文章分類
全部 (422)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 422
留言總數: 155
今日人氣: 21
累積人氣: 3855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

[-`2005 年 4 月 26 日  星期二`-]

晴天

\\▼你不放下我●,,我不放下你]

26  APr!L     TUE★`'-

Last N!ght*=] 好haP!牙,,同LOver傾到點幾.. .HEHE*我地達成協議! 你要等我牙"我刀會乖乖聽話!>3333< LOver講d野甜死ME*  ``|<e'eee][ 好了*笑著睡覺!! {名份}

Today*=] 嗌完LOver自己刀醒左Na*7點8度就返到sCH抄文學仔.. .搞搞搞就上堂Na,,第¹堂CHS test"俾猩猩笑死我.. .搶左佢成份Test papEr"搞到佢嚇到鬼咁.. .HAHA!! |_unCH俾牙標"牙強"牙添拉左入男廁,,x'DD 放學就補數.. .LOver打波好多女fAns啦"唔識人喇*>__________<" 補完就落K.F回家!!晚上LOver¹上車就打俾我了,,傾到佢落車.. .口可*][ 佢好奸"話唔鬧人gA嘛,,話鬧親就... . .. 點解最後係要我洩底益佢既!?>V< 笑下笑下咁就到 |_U``返家就傾!CQ!!對5住牙,,我令你又失望了ma!?相我!! -------------------------END*     => tOday !s 同牛屎散左¹年.. .yOOO,][



給`我最愛的煩西:: >V<
其實以前和你互相不懂得死心塌地..
直到共你渡過多災世紀!!

即使身邊世事再毫無道理,,
與你永遠亦連在一起..
你不放下我"我不放下你!!
我已試夠別離並不很淒美``
我還如何撇下你!?(還怎麼捨得放下你)!?

刊登時間2006-03-19 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 4 月 25 日  星期一`-]

晴天

●°+"你不想見到*我會通宵去惡補!!!

25  APr!L          MON   ★`'-

tODAY*] Morn!nG CAlL loVER啦,,傾到搭7先收線* >V< 之後頭3堂刀無咩特別!!小息後²堂Art,,俾細肥激lUN死.. .把口臭到喊`` 對5住牙loVER!! 然後就 []係 度做個死人爛盒Na,,同豆丁笑到死* {你明唔明牙?!你唔.. .. .. .. 係其次牙"首次係.. . ... ."我知你想問3次嫁na.. .. .. 仲有4次 } !!HAHA,,* 之後放LuncH啦"由於落雨關係.. .飛的上返黎`` 見到細蚊蕭豬再+個交通警... . .到底真相係點!?@@" 唔理繼續上堂``等廿年甘日終於有週會,,做話劇.. .唔覺好睇*蛋平平魚蛋融打得最正,,真到喊!!x'DD* 咁放學就舞蹈組,,今年becOz太多參賽隊伍.. .sO"要搞個初賽``入到先有得拎獎!!個初賽就 []係 今個禮拜日..>_______________<" MY GOD!! 好驚* 之後練完就落K.F``1出sCH門口就收到loVER 既msg.. .* bUt````對5住牙,,我又令到你咁樣了*你心痛我心痛嫁Na!!>/\<* 之後同傾計"陪佢去睇3,,我地唔比變.. .>3<  6點浩y!N"爸b"就送我同|_!nG搭車*同爸b傾左好多.. .>3333< 回到家後3人會議,,[徐]朝不再. .口矣!!  loVER:: 我會乖乖就範" 承諾大家既無得反口!! |<e'eee,,][ i LUV yOU*

刊登時間2006-03-19 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 4 月 24 日  星期日`-]

晴天

█ [-因此我會聽話!!( -3-*" ]

24,  APr!L     SUN★`'-

今day*] 7點a.m先訓*beCoz同LOver傾電fa.. .>V<!! 蛋差d因為88 ²個字搞到... .. . .>____________<" 訓到10點半,,老豆入黎吠*無端端係咁屌9我.. . !!然後醒左.. .無出過街*[]係度做H.W,,整Xanga.. .咁就¹日!!夜晚 chAT w!th LOver" plZ*TRUST Me!!!>3<"    浩y!n :: 哭泣夠了,,我(你)以後要笑* ok!?               .. ... . 唔想打!!*         我要做家庭主婦" X'DDD  "

刊登時間2006-03-19 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]