-     [★ W0rld CuP'   】
  
SIttiNG28
暱稱: (★`S!u婷婷) -3-'
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
* 想得近=]卻遠得過份...
尢其今天更**感觸良多...
' *{是你不再愛我這點...
#◆他將我買回來*可惜...
★情人在哪兒  =)情...
文章分類
全部 (422)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 422
留言總數: 155
今日人氣: 17
累積人氣: 3878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

[-`2005 年 4 月 20 日  星期三`-]

晴天

一切決定全是我的◆*我應很自豪?!T^T

 

 
 
標題 : 一切決定全是我的◆*我應很自豪?!T^T
日期 : 2005 / 4 / 20  星期三
憶記 :

 

20th'  APr!L  2005    [3]

昨晚*=] !S最難捱既1晚,, 睇完d野係咁.. .口矣!!之後同lOver傾左3粒幾鐘,,每¹句刀好充實.."][ 你要相信我!!>3333< 點半回埋信就訓覺*

今天*=] 上d堂悶到嘔"lUNch去左食仙跡岩.. .>V< 之後PE堂跑山,,拎左我半條命*好彩我醒目行捷徑.. .|<a|<a!!放學去買完Art材料就歸家了,,到我死!! 聽日誓死轉夏季*!!

.. . .. . . .. . . . .. . . . .. . . . . . .. .. . . ..`' "-●

而我想不到途上遇到愛上我的好人!!
我情願你會嬲得想控訴.. .>/\<*
偏會問好``知你原來最好//////<
大家不想想到貪新棄舊我不好,,>_________<"
慚愧到想得到重拾舊好"錯過了的好人.. .
我承認你如此的罕有,,捉到後又放手!!

                            傻仔*對唔住..對唔住..好對唔住!!

 

 
 
 
回應此日記 寫於 07 / 06 / 2005 19:25:44
 
人氣


 TSUI TING PONG + CHEUNG SIN TING. . *3*


 

刊登時間2006-01-02 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 4 月 19 日  星期二`-]

晴天

無論再乖*◆仍自覺是失敗\\*██

19th'  APr!L  2005     [2]

今day*=] 浩y!N買左早餐仔俾我!!>333<第¹堂文學"默下書咁過左.. .中文""的起心肝"聽書,,yOOO.][ >V<.. .Art"呆坐咁過左.. .小息後²堂中屎"同oGGY傾足²堂,,sO haP!.. . lUnch俾m!sS徐扣分,,s|-|!t!!之後就2堂GEO"浩y!N調左過黎,,笑到我同方文龜死,,勁快就過左.. .最尾enG"好搞笑牙,,係咁學d最長既英文,,條"俐"打哂結!! 放學就補數"無得睇團際>/\<* 最後灰團4比1羸左藍團!!跟住唔想講,,lOw mOod"``

tO:朱咪```  我真係好想知你發生咩事lOw!!由禮拜6開始,,你發脾4走左到而家.. .我地+埋講唔夠10句*係咪我做錯左d咩?!我唔喜歡對住個系口系面既你lOw,,而且嬲刀俾個ReasOn我啦.. .口矣*

浩y!N"{我顧慮亦太多,對不起} >/\<*!!

   

 

刊登時間2006-01-02 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 4 月 18 日  星期一`-]

晴天

1起看電視到五更.. .*★從未渴睡███

 

18th'  APr!L  2005     [1]

laSt n!gHt*=] lOver打黎嗌醒我睇波*>3333<佢開始唔黑住皇馬仔了,,HAHA'!!>V< ROaldO入左²球也.. .yOOOO"]  lOver同我睇埋成場3點先收線整野訓覺,,

2DAY*=] MOrn!nG CAlLlOver"傻仔就CalL返我"我就再CAlL埋.. .x'DD!!之後我``傻仔``倫``|_!nG去左食早餐,,[]係 極度眼訓情況下=____________="食完返學!!小息同姦哥笑到死.. .haP!x 10000*  |_UNch跌左$$$,,點知魚蛋融 & |_O澤誠執到.. .出門遇貴人*口可!之後入B班玩,,細肥係咁唱邊個同邊個有野.. .朱咪駿真係笑到我喊!! 中史oGGY傾左多多野.. .我唔想拎佢地黎比"明mA?!>/\<* 放學舞蹈組,,4點半就走得.. .㊣``岩岩睇得切細肥比賽``8比0!!>____________<"睇完就走,,成身無哂力.. .唔lUN識!傻仔有咖哩雞既``咦*][傻.00.黎GA!! |<a'aaa    ////>好t!reD,,好M!Zzzz,,好SlEEPLY,,

刊登時間2006-01-02 07:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]