| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 4 月 2 日 星期六`-] |
 
| |
|
__,離開"不應再打攪愛人``對不對?!}# |
2nd '4 ,,2005 [6]
昨晚=]同皇兒傾電fa搓包剪鎚,,笑到喊*懶貓王!!x'D
今day=] ¹¹點豬公打黎先識醒.. .係咁研究著咩*早知著短袖!=____________="跟住就出門口啦,,同豆丁"朱咪去cUtttt ha!r.. .3個刀遲到!!
跟住洗頭,,3個¹齊黎.. .勁 真頁*唔該唔好抓得咁大力呀!!|<a|<a //< 咁剪完就等皇兒同lOver過黎搵我*而朱咪就話同埋我地¹齊.. .咁就送豆丁去佢媽子度!!之後lOver同皇兒話去買波.. .咁我地就等佢地啦*等到²點半都唔見人}] 氣死,,走左!!t|-|en返教會途中撞返佢地.. .口亨*燒上腦!!沿路各有各行.. .蛋返完教會就無野|_u"去食雞粥! >V< 點知lOver同皇兒面阻阻咁.. .¹個行鬼死咁快"¹個就鬼死咁慢//<
咁我就哄lOver"皇兒就交俾朱咪,,好快就無事//> |<e'eee] 發現d男仔仲善變過d女仔!!>_________________<去到食粥我食lOver既咸咸咸炸兩.. .lOver食我既多多多菇*HAHA]} 朱咪見到我地眼冤.. .
你同皇兒繼續噴口水吧啦"<<口可² !食完就送朱咪走.. .我就叫皇兒去釘耳{lung}*然後就送我返歸!!返到樓下.. .見到|<e!仔等我"好感動-3333333333- 同佢去左公園 ]} >>\\你俾佢對我更好.. .我知道*我明白//< 但sOr!,,我唔可以放棄佢!!返到黎睇殘酷¹叮.. .打返俾lOver報返平安",,然後ZzzZzz*
=>旁人都比你更愛錫我.. .怎麼你就總愛理不理這樣子*
|
|
刊登時間︰2006-01-02 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 3 月 31 日 星期四`-] |
 
| |
|
◆( 難受了*你不感覺到']!!  |
|
31th '3 ,,2005 [4]
LaST n!Ggt =]係最難捱既¹晚,,身邊好似無哂人¹樣*=_________________= 跟住皇兒打俾我,,即刻拎住個電fa喊到收唔到聲!!sOr!"]] t|-|en即刻訓覺*
tOday =] 10點半起左身*跟住整下野.. .同姦哥傾下計咁就出門口!!自己已經遲哂到,,個姣|_!nG就仲遲過我.. .要打pAtpaT* x'DD 我地4多啤梨去左食壽司,,食到死.. .跟住就 []係 度玩*笑到喊']]輸得最多係我 >__________<"然後玩完就 []係 度傾愛情史,,4個刀唔係好得去邊*最衰唔使講,,梗係我. ..<<唔lUN識!
咁傾傾傾,,到4點左右就去影相.. .口華*完全係樣衰,,完全係 真頁,,完全係k!d !! 咩事情?豆丁做咩係咁推我?
跟住影完就諗住去玩過山車.. .點知壞左唔俾玩*咁就決定再影過相//<點知見到有部機,,對情侶扑緊野.. .我屌*好嘔心呀!
咁影完就去行左陣街.. .然後返屋企* 做咩我做遲上車gA?!留低s!u t!nG T!Ng []係 度.. .你3個忍心嫁喇??! >V< 好了.. .歸家收拾殘局!!口矣*
31/3::" => 係4多啤梨既大大大日子"死都記鬼實!!無左你地,,我真係會唔知點算*我唯1既細妹.. .我最愛既豬公.. .我最錫既寶貝'}}
學豆丁話齋 >> 知我心,,莫若4多啤梨也!! he'eee,] 你地係最好的"你地係唔會離開我的"你地係最錫我的"我是最愛你地的" fORevEr!!! >33333333333<
我們注定成密友都鬥咀,,-3-
嬲過但很快會過去 不會為微細事判罪*
我們注定成密友沒疑慮,,=V=
1有事總企你那裡 不會退!! |
|
|
刊登時間︰2006-01-02 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 3 月 28 日 星期一`-] |
 
| |
|
``是我蠢.,,<亦別以為容易騙}# |
28th '3 ,,2005 [1]
今dAy=] 10點醒左,,老豆專登打黎叫人起身幫佢睇賽果* >_____________<跟住訓唔著起身玩電腦,,然後同紙巾出T.W" 影左好多相,,又買左3*sO HAP!!!!>V< 跟住皇兒黎左搵我,,咁就³個行街"飲野.. .紙巾同皇兒笑得好真頁*我地又去左冒險樂園玩,,6點半就送紙巾走! 咁我同皇兒就去公園傾計.. .見到皇兒既童年*
然後行街,,俾間精品店既門口笑左成粒鐘//< 大口仔 + |<!tty!!!|<a|<a*又陪佢搵琴行,,行下行下.. .到8點半就送我去英皇同阿6慶祝生日!!!!
坦誠呢家野*試問有無做到???!
7綠:::" 生日haP!* >3<
去到等齊人就上英皇9樓韓燒|_a* 任食任拎!好味牙.. .>V< 最衰lOver要飛去巴西//<
咁我地由9點燒到11點,,跟住佢地 []係 度玩時.. .我就同姦哥傾計"然後就切蛋糕*阿6梗係逃唔過掟蛋糕呢關|_a,,笑到喊!!我都俾人整埋¹份.. .=________________=個個都淨係識虐待我* 係咁玩係咁玩,,¹¹點半就走喇!!!阿6同魚蛋融送我返屋企.. .見到佢地出哂汗咁,,t|-|z牙! >33333333<
咸濕佬:{綠},, 你要過得每¹日刀咁開心牙.. .唔准你會有煩既¹天!!!18喇"咪鬼再咁惡死,,成日蝦我"咁低B.. .生日快快快快快樂!!
 |
|
刊登時間︰2006-01-02 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | »
|