-     [★ W0rld CuP'   】
  
SIttiNG28
暱稱: (★`S!u婷婷) -3-'
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
* 想得近=]卻遠得過份...
尢其今天更**感觸良多...
' *{是你不再愛我這點...
#◆他將我買回來*可惜...
★情人在哪兒  =)情...
文章分類
全部 (422)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 422
留言總數: 155
今日人氣: 2
累積人氣: 3790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

[-`2005 年 4 月 2 日  星期六`-]

晴天

__,離開"不應再打攪愛人``對不對?!}#

2nd   '4 ,,2005        [6]

昨晚=]皇兒傾電fa搓包剪鎚,,笑到喊*懶貓王!!x'D

今day=] ¹¹點豬公打黎先識醒.. .係咁研究著咩*早知著短袖!=____________="跟住就出門口啦,,同豆丁"朱咪cUtttt ha!r.. .3個刀遲到!! 跟住洗頭,,3個¹齊黎.. .勁 真頁*唔該唔好抓得咁大力呀!!|<a|<a //< 咁剪完就等皇兒lOver過黎搵我*而朱咪就話同埋我地¹齊.. .咁就送豆丁去佢媽子度!!之後lOver皇兒話去買波.. .咁我地就等佢地啦*等到²點半都唔見人}] 氣死,,走左!!t|-|en返教會途中撞返佢地.. .口亨*燒上腦!!沿路各有各行.. .蛋返完教會就無野|_u"去食雞粥! >V< 點知lOver皇兒面阻阻咁.. .¹個行鬼死咁快"¹個就鬼死咁慢//< 咁我就哄lOver"皇兒就交俾朱咪,,好快就無事//> |<e'eee] 發現d男仔仲善變過d女仔!!>_________________<去到食粥我食lOver咸咸咸炸兩.. .lOver食我既多多多*HAHA]} 朱咪見到我地眼冤.. . 你同皇兒繼續噴口水吧啦"<<口可² !食完就送朱咪走.. .我就叫皇兒釘耳{lung}*然後就送我返歸!!返到樓下.. .見到|<e!仔等我"好感動-3333333333- 同佢去左公園 ]} >>\\你俾佢對我更好.. .我知道*我明白//< 但sOr!,,我唔可以放棄佢!!返到黎睇殘酷¹叮.. .打返俾lOver平安",,然後ZzzZzz*

=>旁人都比你更愛錫我.. .怎麼你就總愛理不理這樣子*

刊登時間2006-01-02 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 3 月 31 日  星期四`-]

晴天

◆( 難受了*你不感覺到']!! 傷心

31th '3 ,,2005      [4]

LaST n!Ggt =]最難捱既¹晚,,身邊好似無哂人¹樣*=_________________= 跟住皇兒打俾我,,即刻拎住個電fa到收唔到聲!!sOr!"]] t|-|en即刻訓覺*

tOday =] 10點半起左身*跟住整下野.. .同姦哥傾下計咁就出門口!!自己已經遲哂到,,個姣|_!nG就仲遲過我.. .要打pAtpaT* x'DD  我地4多啤梨去左食壽司,,食到死.. .跟住就 []係 度玩*笑到喊']]輸得最多係我 >__________<"然後玩完就 []係 度傾愛情史,,4個刀唔係好得去邊*最衰唔使講,,梗係我. ..<<唔lUN識!  咁傾傾傾,,到4點左右就去影相.. .口華*完全係樣衰,,完全係 真頁,,完全係k!d !! 咩事情?豆丁做咩係咁推我? 跟住影完就諗住去玩過山車.. .點知壞左唔俾玩*咁就決定再影過相//<點知見到有部機,,對情侶扑緊野.. .我屌*好嘔心呀! 咁影完就去行左陣街.. .然後返屋企* 做咩我做遲上車gA?!留低s!u t!nG T!Ng []係 度.. .你3個忍心嫁喇??! >V<   好了.. .歸家收拾殘局!!口矣*

31/3::" => 係4多啤梨既大大大日子"死都記鬼實!!無左你地,,我真係會唔知點算*我唯1既細妹.. .我最愛既豬公.. .我最錫既寶貝'}} 豆丁話齋 >> 知我心,,莫若4多啤梨也!! he'eee,] 你地係最好的"你地係唔會離開我的"你地係最錫我的"我是最愛你地的"  fORevEr!!! >33333333333<

我們注定成密友都鬥咀,,-3-

嬲過但很快會過去 不會為微細事判罪* 

我們注定成密友沒疑慮,,=V= 

1有事總企你那裡  不會退!!

 

刊登時間2006-01-02 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2005 年 3 月 28 日  星期一`-]

晴天

``是我蠢.,,<亦別以為容易騙}#

28th '3 ,,2005      [1]

今dAy=] 10點醒左,,老豆專登打黎叫人起身幫佢睇賽果* >_____________<跟住訓唔著起身玩電腦,,然後同紙巾T.W" 影左好多相,,又買左3*sO HAP!!!!>V< 跟住皇兒黎左搵我,,咁就³個行街"飲野.. .紙巾皇兒笑得好真頁*我地又去左冒險樂園玩,,6點半就送紙巾走! 咁我同皇兒就去公園傾計.. .見到皇兒既童年* 然後行街,,俾間精品店既門口笑左成粒鐘//< 大口仔 + |<!tty!!!|<a|<a*又陪佢搵琴行,,行下行下.. .到8點半就送我去英皇同阿6慶祝生日!!!!

坦誠呢家野*試問有無做到???!

7綠:::" 生日haP!* >3<

去到等齊人就上英皇9樓韓燒|_a* 任食任拎!好味牙.. .>V< 最衰lOver要飛去巴西//< 咁我地由9點燒到11點,,跟住佢地 []係 度玩時.. .我就同姦哥傾計"然後就切蛋糕*阿6梗係逃唔過掟蛋糕呢關|_a,,笑到喊!!我都俾人整埋¹份.. .=________________=個個都淨係識虐待我* 係咁玩係咁玩,,¹¹點半就走喇!!!阿6魚蛋融送我返屋企.. .見到佢地出哂汗咁,,t|-|z牙! >33333333<

咸濕佬:{綠},, 你要過得每¹日刀咁開心牙.. .唔准你會有煩既¹天!!!18喇"咪鬼再咁惡死,,成日蝦我"咁低B.. .生日快快快快快樂!!

刊登時間2006-01-02 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]