| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 5 月 2 日 星期一`-] |
 
| |
|
我越來越愛你◆每個眼神觸動我的心`` |
|
|
2, MAy MON★`'-
昨昨昨晚*=] 同loVer傾左3粒鐘,,蛋好快過左.. .口喜*loVer要對我好好"就哂我``種感覺好正牙.. .
佢成個大細路咁,,可愛死!!>333<之後又將老鼠愛大米變廣東話唱"yOOO.][ {只要撚樣你開心我什麼刀願意}*
係咁唱係咁唱尼句``跟住又將別怪她變普通話唱.. .好蠢牙"唔識講.. .x'DD!!=V= 咁傾傾傾Na,,講開首歌我想¹個人``HEHE.. .
唔俾話3個"唔要BB牙*|<e'ee|||||!之後又 []係 電Faaa度發出d怪聲wOr,,
唔知係咩尼可!?啜.. .
好了*傾完就¹齊攪豬!!zZZzzzz"
今今今天*=] 本來去做義工,,蛋由於琴晚同loVer發左超毒誓.. .
sO放左飛機了!咁10點起身同老豆飲茶.. .出左T.W"順使交埋佢電Fa $$*點知間茶樓鬼死咁多人,,就去第²間.. .¹ lUN樣``最後刀係去返第¹間"然後飲到點幾就去行左陣街,,t|-|en回家!!到4點幾. ..老豆又叫人陪佢出去買電Faa,,見悶咪出lOw"周身痛到喊.][
揀揀揀買買買.. .到6點幾就去食飯,,最後歸家¹大堆野等住我做``My GOD!!由loVer出街開始,,我就乖乖半粒鐘報¹次到了.. .姦哥羨慕唔到gA喇"|<a|<a!!
loVer唔好唔開心Na,,樣唔係問題牙.. .邊個敢話你7 !?
 |
|
|
刊登時間︰2006-03-19 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 5 月 1 日 星期日`-] |
 
| |
|
[誰人在咒罵都聽不到*愛情何用理閒人奉告] |
今天*=] 8點就起床了,,beCOz與姣|_!nG去看電影``早熟!!口華.. .好睇到你牙"未睇既人快快快去睇,,真係好正*睇到喊哂.. .搞到完左場刀仲想喊``HAHA!!
睇完就去買錄音帶,,錄舞蹈組首歌仔黎做後備.. .咁就去左後樓梯錄Na"我地好蠢,,研究左勁耐先錄到>V<"錄完就行街.. .買左條褲*口可!咁就試呀試買呀買咁.. .就去左食野 + 天晶傾計``傾左陣就要出發去T.W集合了"準備比賽!!咁等等等d人,,3點左右終於到左蕙荃體育館*咁就打俾lOVer話佢聽個位置``蛋就講極刀唔明=___________=t|-|en我就換3整頭 []個 d.. .搞掂尼d野之後,,佢已經黎左了*x'DD!咁我地係咁練Na,,好差.. .口矣*終於到我地比賽``刀oK既!?bUTlOVer話好樣衰>/\<"入唔到我會死的!!比完刀5點,,發覺唔見左lOVer.. .好dOwn"
蛋去換3時竟然見返``|<e'eee][ 好haP!話等我lOw,,我好愛你lOw
*咁去到MTR度就解散d隊員Na,,咁我"lOVer"龍"小莉同|_!nG就去行.. .然後|_!nG同小莉去左買野食``我同lOVer就影相.. . -\/-"蛋刀唔令既>____<!!之後企下企下咁,,好死 支力.. .lOVer即刻溫柔到死*|<a|<a``咁去左機鋪¹陣,,就去食迪斯仔.. .食完過多陣就走了*小莉,,我應承永遠唔會離棄你gA``
返到去打俾lOVer啦.. .又唔聽人電Faaa"又叫人地打俾佢,,唔愛我忘記左我喇.. .
訓陣* ¹¹點p.M老豆嗌醒我睇皇馬仔重播.. .由於為左甘日既比賽,,搞到犧牲左琴晚既直播無睇!! rOnaLdO入左²波羸左*愛愛愛死!>3333< 同lOVer電Faaa中了``口喜²!!----完" |
|
刊登時間︰2006-03-19 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 4 月 30 日 星期六`-] |
 
| |
|
\\我總使你這麼生氣``如何令你歡喜!? |
30, APr!L SAT★`'-
昨n!Ght`=] 同LOveR傾左4個鐘,,好耐無試過Na.. .>V<*成日刀扣我分"先得300分之1分咋而家>_____________<"蛋其中¹個鐘好難捱,,beCoz我又令到佢唔開心了*
跟住到頭黎又係要佢當無事發生過.. .``對5住牙!!係我蠢,,成日都要你講出口..我先識得去做去知錯,,>00<"SOri牙,,,我要改"我要拎滿分!!

今daY`=] 終於係期待左好耐既430了*皆因係同細妹=>姣|_!nG出街仔!!>333<同完LOveR傾電fa就出門,,我地約左5點p.M等Na.. .之後陪我去買校服"雞完全係白行.. .件野鬼死咁餖``我不如著返我而家尼件!?
咁就去左MK,,多謝LOveR既msg牙. ..愛鬼死你*V* 行行行.. .買左3件衫"1條鍊``完全係買唔到褲lOw"完係全s!LLy tHinGs囉////<
跟住就去左銀城影相Na,,刀oK咁啦.. .過得去既"家G應承好快再同你影過呀下!!x'DD*咁搞下搞下已經8點了,,去食d好味而又唔肥既野.. .就係許留山Na*口可``
食完就開始覺悶.. .去左sUper LOVER,,仲買左士多啤梨冰糖葫蘆"周街d人好鬼羨慕,,|<e'ee.][ 行多陣就過左西9"入左去打機牙``笑到P哂街!!好正. ..好顛. ..
以後唔haP!唔使界手仔*HAHA,,講笑!!玩下咁已經10點Na.. .趕住歸家報平安*蛋就撞到寶貝``好惡然牙,,咁就傾傾傾.. .傾到搭3真係要走"就俾左個gOOd|<!sS我囉佢!!好鬼衰gA,,人地刀無話要.. .|<a|<a|||||"
咁去到車站就走左架車>_____<``細妹話唔捨得,,sO陪多左佢¹陣. ..最後眼濕濕咁上左車Na佢*-/\-!!之後撞到mOnkey就¹齊返黎``口矣.. .¹¹點先返到,,遲左半粒鐘*又要聽到把仔聲*
對5住,,我知道我成日刀係咁樣.. .我永遠最叻就係帶唔開心同失望俾你"跟住就要你原諒我當無野發生咁
聽到你把聲,,好hUrt牙``我知道我LOveR係最大方*
原諒多我最最最最後¹次!!啜.. . .. |
|
刊登時間︰2006-03-19 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | »
|