今朝我10點幾起身,今朝12點先返到公司~,因為今朝出到西環個陣,小倫打俾我
唉 佢又唔夠錢交電費,又要我借多1000, 唉 我就黎DIN了, ,我真係唔想再借了,
但我見佢咁慘, 最大問題係佢唔問細佬借, 話哂都係親人呀, 不過~,佢細佬同緊女友住,又唔方便
今個月我洗費都買左好多野, 買衫,買護膚品,同埋,冇啦啦, 買左成千幾史既PEELING 頂
今個月洗費,我自己用就,4千,唉! 好大壓力呀, 剛剛出左商量,咁就洗左一大半,
激死, 今日我成日都去BANK,走黎走去, 又要入錢, 轉頭LUNCH我又要禁錢自己用,
之後3點幾,CINDY又要我去,HK BANK , 今日真係做左好多運動,
今日我係公司訓左晏覺, 我好似聽到有個鬼佬, 上左黎,同4叔一齊~4
唉~ 依排訓得唔好, 本身今日想買杯奶茶飲的, 不過都係算,
個套徵微一笑很傾城,首曲都好好聽, 個男主叫楊洋,, 個女主角就係當年流星雨既女主角,
靚左好多呀,@@ 竟然係咁 ,不過明天就冇得做,因為跑馬,
天晚約左表哥食飯,團年, 下星期 SYLVIA,好快就回香港了,23上機,24到香港~
25號BRIAN表哥回來, 時間真快, 唔~ 最近D劇集有D悶, 係9點半新劇還可以,
唔~ 春天就快到喇, 不過~感覺仍然冬天一樣, 一樣咁涷,同寒
下個月,應該~會回校探老師~, 唉~好懷念以前既生活回憶,雖然~個陣自己~都好似白痴妹一樣
不過~ 內心,就不是, 諗番起,依家我外表仲好睇過以前, 唔計TB既話,比起十幾歲既我, 好睇得多
唉~ 如果唔係多得以前班腸粉成日話我樣衰, 又點會有我既今日呀, 點會咁,注意自己外表呀
我都好感[恩~ 估唔到,最近係2DATE,識到正男呀, 好似, 有番D~ 正常男士了,
^^^認識下都好既, KEKE~
|