尋晚發左個好奇怪既夢, 夢境~好特別~好似係講旅行, 冇啦啦, 我同偉業~一齊去旅行,
仲開始我們的戀愛, 不過細節我就忘了, 不過訓醒,個感覺又回春了, 好浪漫~同埋,令我愛上他回了
好中意好中意佢, 好想佢搵番我呢種感覺, 不過我知道只是一場夢, 現實,始終係現實
好掛住你, 其實依家我同阿輝既感情, 好快就冇左熱戀, 只是平淡的戀愛,同簡單的戀愛
我愛佢唔多, 但佢愛我就特別多,其實都就黎兩個月喇, 最近大家都攰, 佢返工,返到攰
我就因為, 悶到攰, 同埋M到, 唉~ 今日心情,早上,仲係一般~下午之後,好番少少,
不過今日都好眼訓, 今日舅母打俾媽咪~,唔知係未講表哥D野, 咩拍左幾耐,
又話,到時再見,~ 之後,我就好自然,開口同媽講野,呢個時候~最自然,同埋可以令大家有番話題,
不過實際上又係未真係好番呢,我又未知,回到家,又係大家唔講野時候
不過我以後,都唔好再亂同媽溝通,因實在太恐怖 ,講又死,唔講又死,唉 矛盾
今日放晏,同卞文去食香港仔魚蛋, 我就食左個公仔麵, 不過今日我想請客,
唔~ 今日老豆都有返工, 今日我都好早收工, 4點幾, 開哂單先走既, 對眼都打唔開
返到屋企,訓左陣間, 之後6點半起身,帶狗仔散步, 之後煮飯, 睇電視
今晚J2做新劇, 好似幾好睇, 唉~好耐冇同男友傾信息, 最近都大家都攰,佢精神又一般
而且又腳痛背痛, 睇黎佢係新公司都做得麻麻地, 唔~ 總之呢, 唉
咁快又,10號了, 好快到6月姐, 話是話, 唔知依家偉業點呢,?? 應該有女友啦,應該好幸福啦,
同埋可能都結左婚, 唔~ 佢咁高, 街邊咁多女仔聊佢, 唔拍冇呀,睇佢受唔受姐,
唔知點解,佢拍拖, 只拍三個月, 咁就散左, 到底係佢問題~,定人地問題~
咁多年喇, 佢份人應該會改變呀 不過~個年佢回來找我, 令我好失望,
不過~依家可能思想唔同左呢? 可能~成熟左呢,結識左呢,唔~ 希望佢幸福喇,
不過我都仍然愛佢既, 永遠愛佢,在心中
咁當然~我男友, 都好好, 我都一樣愛佢,不過今次,我玩被動,寧願被動,好過主動
^^對不對~`
|