今朝我9點幾起身, 之後10點幾出門口, 今日返工都唔係忙既,不過同平時一樣
今日心血內潮想睇番郭可盈,由個套鬼劇之後,我又想重返回味感覺,
聽番,忘得了忘不了呢首歌,令我回想番,以前係學校既回憶,我同偉業既回憶
今日突然間好想去睇相,問下我同偉業仲有可能重遇或一齊番,
個師父話,個男呢,性格唔好,脾氣唔好,又硬,又固執~ 佢仲話,如果我們一齊~就火星撞地球
做朋友冇所謂~做情人就冇可能, 我忘記左問佢依家結左婚未定拍緊拖,
唉~ 一問,就已400蚊了, 係既,我都覺得, 以前係學校到,我們兩人性格一碰面就面阻阻,同埋,好易嘈交,
同會火星撞地球,同埋, 對住佢我真係燘,佢仲話,2017年,可能會見番,不過~就一定係好好朋友既關係,
終於了結,我同佢既事了, 總算,我冇行錯了,當年我拒絕佢係啱,我都FEEL到,同佢冇可能~同埋,一怕失去,
二來, 大家都唔夾, 為何咁辛苦~ 今日心情都係麻麻地, 都係既, 桂薇都有講,鍾家既人真係好惡,
一諗起佢姐姐,我就驚了,唉~ 依排電視劇,都冇乜啱我睇,
早排,我先追緊,個套,8點半,類似食神啦, 不過追追下又冇追,
最近悶悶不樂, 依排同輝愈黎愈冇野傾, 大家又攰,除左叫你著多件衫,同休息多D,食飽又休息多D~
就冇其他喇, 我對阿輝感覺,似朋友多過情人, 我覺得左好耐喇,
可能太熟喇, 而且~一開始~,我地都用朋友身份溝通, 又自然地一齊~
今日個師父仲話,,我男友,出年有兩個姻緣, 可以話要同唔要, 佢仲問我,男友係未,BY我
對我好嗎,我話,係呀, 之後,叫我再睇定D先, 過左三個月先, 唉,
我依家真係冇咩所謂~ 可有可無, 無論一齊定分手, 我都冇意見, 拍拖,就好似讀書咁
一路升,一路學習, 唉~ 係既,拍拖仲攰過讀書, 讀書唔使用心, 只去記,
天氣又開始涷了, @@~ 唔 仲有兩星期~SYLVIA又回來喇, 我等著你回來, BEST FD
真係~ 無得頂呀,最近好似冇乜玩GAME咁, 玩到唔知想玩咩了,悶呀
|