發覺個心仲仍然掛住阿文,因為尋晚我同聰經過HMV後,記憶當中我同文都行過一次
之後個心又回想番我同阿文既事了,之後今朝我放番阿文既相係我手機到,做封面
唉~ 依家,又同阿輝佢又做埋D~好似情侶既野咁,,我好似係到玩緊一段情一樣
可能~感情,愛情,係我生命中,唔想太認真,只會,令更加辛苦既感覺,
一來,以往我放太多認真感情,所以先辛苦~,我只係,一個中意搞埋D噯味既關係多,
但如果認真,我就真係輸了, 之前,一直放左一段時間放偉業張相做我手機封面,
發覺,再記憶番阿文,我就放番佢相,雖然我們已完結,但係,我得到既並冇失去,因為感覺,仲仍然存在,
而加上,我對個位阿輝,又不是太認真,只是,因大家寂寞所以先做出,不尋常既關係,
今日係星期日,STAY係屋企,今朝,帶狗仔出街,之後返黎,抖陣,之後食飯,因媽想煮飯我食
今日留係屋企唱下K~ 睇下劇,睇愛情生存之道,呢套劇,改變得睇法,對愛情另一個睇法,同一個人生道理
明白到咩叫真正愛,而唔需要用表白去愛意而去愛一個人, 而係大家好自然地做一D~習慣左對方而有對方既關係
今晚約左我父母既朋友去尖咀食飯, 因為,補祝番我媽既生日, 今晚第一次係酒家到播歌,
一直我媽咁低調既想法,終於~搞到好似明星咁,哈哈,笑左,
而我都有D無奈, 今晚有個姨姨話我乖, @@唔知點解,我成日俾父母D朋友都覺得好乖咁
但係, 係姨媽同阿叔個一邊,就會覺得,唔乖既一份子咁 何解,因為,最真實既一面,就係N年前既事,
而我既犯錯都會,俾佢地知道哂, 一來, 二來,我最細個叔,佢令我,變壞的,唔關我事,
不過大個左,我都唔想繼續回想以前了, 而且~,我已,唔CARE了,,
開心又一日,唔開心又一日,點解,唔去繼續活在當下呢,,我已忘記左以前自己既生活點滴
因為我已,失去哂,我童年過程,因為,我斷哂片,冇哂記憶,只記D~,唔開心既事,
開心既事,太少, 失常既,就特別多, 同埋,自己既感覺,早就冇左喇,係我細個陣時,
因為成日俾D人嚇親,經常性,又成日講埋D恐嚇成份, 又成日俾人嚇餐死,
總之,一早就搞到我生理同心理上有D不平衡~
好彩,我死唔去, 所以難關,我都過哂, 有咩野,我係冇遇過,~有既,結婚生仔囉
^^
|