今朝10點幾起身,之後換衫,洗面刷牙,返工
今朝都係12點返到公司~,之後返工前,去左7仔買燒賣食
之後做一陣野,之後1點就放工, 今日約左YC食晏,係屯門市,食雞扒飯,佢請多謝哂,
今日同佢傾下計喇,因佢公司有個麻煩T ,激親佢,搞到呢,唉 ,無言,
之後,我們行陣屯門市,睇下衫, 之後,行到4點, 佢就回家,而我就睇下,有冇女人野買,
之後買左個爸, 3百幾蚊,試過既, 唉~ 之後先搭車回家休息一陣,睇埋愛回家
今日又係同輝輝信息, 死啦,我地好似真係搞到好一齊左咁,但又好似唔係咁
但感覺佢又好似想同我一齊= =想死呢, 搞到大家關係好亂,
噯味中, 今晚都有約左阿聰佢 ,今晚係CWB食拉麵, 佢請,之後食豆腐花我請,
今晚我地,行下,HMV,同埋,運動店,之後,行完,就行去搭巴士回家了,
發覺,我同阿輝佢都幾夾, 而且佢又唔好色, 雖然係咁,不過我都要再了解下,同睇清楚先
了解中,但係,如果講到拍拖,我唔知阿爸又會唔會好似當年咁,發花DIN
唉, 唔知好冇同老豆講呢,但我又驚聽完佢UP完大野後,又令我唔開心,
總之,做下朋友先,不過都要同老豆講,最近我識咩人就真, 廢事佢又擔心
俾埋相佢睇下啦, 雖然唔係同學,不過學校D男仔,都係唔可靠架喇
不過之前,同阿敏,都係出面識,都搞到,好大獲,應該點做呢??我都咁大個啦,
係未,應該由我自己決定呢?? 唉
|