今朝本應要返工,不過~我實在太攰,決定今日請假一天
之後打俾老豆同佢講我要休息一天, 之後,佢叫我同媽講
後來我打番公司~,之後請假,唉~ 今日成日係屋企,
係今日出左去廚房佬食個飯,之後返屋企繼續休息同睇住狗仔,
今朝一早就睇勁歌金曲,1998,個陣得14歲既我,以前D歌好好聽
但對我黎講真係忘了,已忘記哂,以前D野, 唉 依家唔睇番以前D野,特別DRY
今日都有訓晏覺, 唉 今日係房到, 得閒同阿FAI信息下啦, 同埋,阿聰又同我信息下咁
尋晚同個位阿叔,,雖然得35歲,但講野就好似大叔一樣,
唉~ 今日冇乜特別~ 係休息下咁, 之後,5點幾帶狗仔落街,
唉 到依家都未換床單, 劊文佢都少左理我了,由分手後,到依家, 佢比之前更少左搵我,
可能我太傷佢心, 但係我真係頂唔順佢既性格~ 同埋佢太直了,講野一D都唔體諒我,
唉 不過算喇,都過左去, 而且~,我依家生活正常好多了, 而且~ 都唔再期求愛情了,
我不是悲觀~,只是, 順其自然, 或者, 呢個係我人生,重生既新開始
唔~ 今晚同個阿聰傾左一個鐘電話~,幾好傾,估唔到佢同樣都係有呢個病,同我一樣
唔~ 好喇, 要休息了,
|