辛苦左兩星期了,今天終於可以休息了,
做家務做到攰死了,身體支柱撐不了, 唉 今朝訓到10點,之後又要一早帶狗仔先返工
今日係最後一日清潔屋企,唉 今朝都係12點返到公司,明天又可以早番少少了,
今朝搭巴士時打俾小倫聊天,講起阿文D野, 唉 今日都好忙下,又多單改,
今日放LUNCH,又飲咖啡~同食左焗豬扒飯,之後睇友夫日記
今日都有兩位朋友信息我,依三日我同阿FAI都成日信息,同埋仲有個叔叔,
今日攰死了,好吃力, 今日CINDY要人去銀行,之後,@@我去, 之後返黎,繼續忙我的工作
今日差唔多放6點幾,之後去左對面食左生牛河,加杯熱寧水, 食完就行去搭巴士,回家去,
今晚我父母7點幾就到香港,今晚好彩8點到家了,不過~我未睇劇,愛回家同巨輪
不過~都睇左少少, 今晚返黎後,發現地下有屎既野,不過黑妹已食左了, WA~ E~
唉~ 乜屎真係咁好味咩? 唉 人就叫臭. 狗就叫香,
OH NO, 一返黎更係去左洗手間先,人有三急,去左先算,之後帶黑妹,之後波波比比
唉 今晚我父母9點幾已回到家, 唔~ 今晚大佬文又話天晚唔得閒,算,就當休息~
@@天日自己睇番場戲都好, 今晚好冇換左床單呢? 都一星期了,
唔~ 我等父母返黎我先換床單, 一次過洗哂, 天日我媽唔返,
今晚呢返黎時候~,我俾鬼佬聊, 當時,有幾個人一齊搭升降機,之後,D人走哂,當時個鬼佬已住我,
後來等D人走哂後,個鬼佬,同我傾計, 借D意,同我講部升降機,成日都好遲落黎 = =HEAHEA~
想點, 唉 真係無奈, 唔~ 不過最近的確有D新氣既, 多左男士傾計,係舒服既,
唔 .ANYWAY~ 新開始~,-=3=唉 阿文佢, 暫時放埋一二邊先
|