尋晚半夜突然肚餓,之後起身去食包薯片
之後繼續訓,尋晚發左個夢, 夢到阿敏佢返黎搵番我, 佢話佢同個女朋友關係唔係好好,
而且~我仲係夢到見到自已個樣,完全唔係自己原本個樣, 個樣,仲靚仔D
唉 不過,夢到仍然仲慘過麥, 阿敏仍然唔理我, 今朝訓11點幾先起身,
之後,一起身執床,洗面,之後帶狗仔, 帶得黎,都已12點幾, 搞搞下,差唔多1點先食第一個早餐
杯麵一個,之後芬姨媽打黎搵媽咪~,不過~我話佢聽, 佢又走左喇, 之後佢既反應,好突然
因為前幾日我媽先搵佢黎, 不過因為佢放兩點下午~所以~大家唔夾時間
之後,我差唔多點半先搭車,兩點半先到總統~, 我心諗,阿文唔中意人地遲到,
不過冇辦法~,今日實在太多人,條路係特別阻住, 想行快D都唔得,
今日遠離見到阿文, 只係,望左一陣, 之後完全冇乜點望佢,
之後,我快D咁俾飛俾人,之後入場, 睇柏烏小姐童幻世界~
成套戲,都OK~ 好有夢幻咁, 唔錯, 不過阿文就話麻麻,
都唔知佢明唔明套戲講乜, 一係就OK啦,一係就麻麻,
佢既要求真高, 今日睇完戲,佢俾番錢我,之後,佢話去灣仔,搵肥仔拎手信,
佢話唔好意思同唔到我食飯, 我心諗, 我出黎都係為左睇場戲,睇完我就閃,
根本冇想過同你食飯,= = 見到你都冇胃口, 好衰可, 唉 冇計,
尋晚同阿洛傾陣計,咩都傾啦, 約左,12號我們會出黎食飯,同阿洛同埋佢細佬,
阿俊仔,好耐冇見,佢細佬特別靚仔,不過~聽講佢依家肥左好多,
喔, 好期待~ 今日,同左幾位朋友信息,
今晚突然間多左新朋友加左我FB,之後我同佢EXCHANGE電話~之後WHATSAP
真好,, 今晚煮飯食, 之後做家務~,日日如是, 冇咩分別~'
愈做愈熟手,^^成功的女強人呀
|