SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 147
累積人氣: 22314

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 9 月 24 日  星期六   晴天


改寫命運 分類: 未分類

我諗相信大家都有各自各自己的命運,而呢個命運,可以改寫,

其實,人要由身心打開自己的心窗,呢個世界冇人幫到你,

因為每個人都有自己的自我中心,同自私, 愈係想得就永遠得唔到,

愈係得唔到,永遠想貪心,用最快既方法去找尋的東西~

無論金錢,愛情,呢兩樣,就係人類最想要的東西~, 有些人住屋村,有些人金鎖匙出世,

每個成長都好唔同, 不過~香港地,搵錢,真係唔易搵,講做老闆~多個做出去做員工,

點解呀, 因為依家社會上,有些老闆~係分明,欺負緊員工, 缺乏左人情味,

依家只會講做死你,所以香港人最失敗就係,貪快,貪錢,貪心, 野心,機心, 種種原因,就係呢個,命運

唉 今日我放假, 亦都今日約左姨媽姨丈去食下午茶,我請, 今日出左MK~  食完之後,

我同姨媽去左,CWB行一陣,之後回家, 今日帶姨媽去金百利行街,睇衫,睇SHOE,睇 BAG

今日我又買衫喇,買左,6百幾蚊,,三件衫,係咁上下,平呀, 平過係WANKO買,

尋晚兩套劇我都未,巨輪同愛回家, 今朝出門前睇左愛回家先,  唉 今晚本身去睇戲,

不過~,陪下姨媽啦, 姨媽佢地下星期二去台灣玩, 好既,好一個TRIP

唔知點解,依家布時候都會想住阿文, 愈黎愈想念佢, 得個想囉,

我唔想講俾佢知,我仍然好愛佢,好想佢, 我更係唔係因為空虛!~

而係,我對佢仲有感情, 我亦都唔係為佢而唔要愛情,唔要愛情係我本人既決定,

一來唔再浪費~不可既路程而走,而係唔想再俾人HURT多次,

我知道~佢唔想分手,但我想, 因為, 我唔適合談戀愛,而我性格~係走獨行俠的,

中意一個人,開始唔再去理身邊任何人,我已唔識悶了,因為我已好忙碌~

我都話, 一生一世,永遠愛你只會童話, 現實,係香港黎講,就係痛苦~同丟錢落海,

所以~ 我唔會再有情人就算有, 我諗,已唔係現在, 其實放走阿文,其實決定係冇錯,

因為, 佢咁被動, 就算同佢一齊~都發揮唔到安全感, 只會, 有一種,可以唔需要,佢去理你,

亦都唔需要佢去陪你,雖然有時候我經過一D地方會懷念佢, 台灣啦, 我工作付近,

同埋,睇戲既地方,食飯地方, 佢食既野, 其實都仲係我惱海之中,

人既記憶,會有少少記住,同回憶無可能會好快忘記,除非,你係佢心目中一D都唔重要,

係既, 我係咁多人心中,永遠只係路人甲,而佢地就係我心目中既過客,

我有時候好想搵阿文,但係,我逃避~ 偏偏,勉強唔搵, 而且人地都對你冇野,

為什麼我仲念念不忘, 雖然係朋友~ 不過~,我都會關心佢,

人衰在,就係放太多感情, 而我既輸既就係太投入, 所以~我係一個好負責任同包容到既情人,

咁多日啦, 有時候係掛住佢,我依家都會留意佢既FB, 以前一向,都係近呢幾年,同佢相處,係近左,

因為,唔係因為我對佢有感情,而係因為,我們是同學,雖然不熟, 但,係,時間係很久,

太熟了,所以分手後,都冇咩分別~,,對於佢黎講,佢同我一樣,拍唔拍都冇咩所謂,

都要走架喇, 路係自己走, 身邊的人,係未必一生一世, 世界變喇, 再唔講,戀愛的童話,

而係,散拖特別多, 依家講結婚就講離婚,一DD啦,不是全部,如果講失敗的婚姻

我諗都係某一部份人,係講求,金錢同生仔,影響二人既壓力,

講起壓力,我個D所謂壓力,其實有好多,拍拖壓力,讀書壓力,起身壓力,父母壓力,

做人壓力,唉 種種壓力,都幾乎令我無左半條命, 諗番起個陣時自己~唔一早放棄阿敏,

其實自己壓力仲犀利多D~ 我依家,又真係唔需要拍拖, 唔需要戀愛,

其實~,我最慘既人,我要由頭再草哂番D錢, 加上,麻煩既小倫,又未搵工,

其實我同佢又唔係姐妹,其實佢D野,都唔關我事, 但係,我又唔想見死不救,

所以~ 都有壓力, 唉~ 算啦, 依家最緊要,係自己為中心點 其他事可以一概不理

依幾日,阿TING, 成日信息我,-3-唉 我覺得好煩, 講又唔明,講左又問點解,

唔知係未,我唔中意講兩次, 解釋唔中意多兩次, 阿文同阿洛講,同我相處有D問題

其實問題係佢, 又係姓賴~ 總之我覺得,唔想再哂D,無謂人身上,太哂時間~

伴,NO 啦,我寧願要隻狗都好過搵情人,, 我依家一個仲精彩~

我都唔明, 阿敏佢,咁需要人陪,同照顧~,佢呢種女人,真係可以食屎,

仲問番我點解唔搵第二個, 仆街, 我最憎佢呢樣野,曾經~又反問我你唔悶架咩,

佢悶咋,  屌~  頂佢,咩都佢UP~我睇下佢幾時俾人趕走,住得咁輕鬆啦,

分左手未又係要走, 都唔會住得去邊, 唉~ 無奈~依家社會,,痴線的,

我一D都唔ENJOY拍拖囉,OK~

依家我生活係最完美的~