尋晚好夜訓呀, 尋晚打俾小倫傾電話~,都傾左三個鐘,
好耐冇係深夜傾電話了,一傾就傾到34點了, 唉
今朝訓到11點先醒, 今日又係星期日, 今日一起身就洗面換衫,帶狗仔放便,
同俾野食佢地, 今日成日都係屋企, 今日LUNCH都係食杯麵,,下午就食薯片,
一包清哂, 今晚食埋雪糕,最後一日,食埋今晚唔買住,
今日都好忙, 家務日,今晚唔沬地喇, 攰死, 尋晚已沬左,
今日都有訓晏覺, 補番尋晚既休息時間~ 今日都有睇劇同卞通
好耐冇睇十大勁歌金曲, 今日洗衫同掠衫, 今晚煮飯食, 菜同飯,
今日美少女戰士大結局, @@20集, 第一次,每星期追番哂咁多集,一同二
今日大佬文都有信息我, 同埋,阿洛條女仍然繼續SD埋D垃圾相俾我
今日整體上都好輕鬆~ 又好忙, 我原來都好中意睇電視,
都係既,小時候已好中意睇電視,, 依家多左個SUPER~ 真係,唔使出街
不過睇得慢, 我唔可以集中哂一套劇黎睇, 今日都睇左兩集終極一班4
今日阿文放假, 都有信息下既, 大家都好輕鬆傾下計, 起碼唔使再見到佢哦哦哦先
我們真係認為做番朋友係冇錯的路, 我對佢感覺慢慢放下, 冇太大感情了,
因為, 都冇分別~ 真係冇乜分別~ 都係多左KISS,同拖手, 其他一樣,冇變過
佢仲同我講,佢今晚佢媽夜返,所以會10點食飯, 平時唔會, 都會好早,
係既,仔又冇拖拍,阿媽又攰啦, 都辛苦哂佢阿媽, 唉 放棄愛情,呢個問題~反而令我生活更快樂
因為少左D野, 依家全部集中哂,我自己生活~,唔會再被人煩既感覺,
唔使再理身邊人有幾中意你,同你自己又唔使太在乎對方佢做緊乜
輕輕鬆鬆繼續生活~ 呢個係我最想要既野, 我今個月都省唔少錢,
今個月都係洗左4千蚊,另外,就俾左,二千俾小倫,
尋日就買左,6百幾蚊既衫, 都唔係好多,冇洗突, 好攰, 今晚唔做運動啦, 沖涼,休息~
|