今朝10點起身,今日仍然都係遲到返工, 不過冇所謂啦,
今日都好忙, 不過天日仲忙, 今朝我返到去夾哂好多單
同埋計數, 今日原先開單,不過~因為D國泰係同事到,所以~冇機會開
今日同阿聰係咁信息,同埋阿FAI都有, 呢兩個暫時都幾好傾
我都唔覺得煩, 仲反面解到我既悶, 今日放LUNCH卞文約左我食飯
傾下計,佢問開阿文D野, 個陣我都冇乜野,
不過經過今晚,我打俾佢時,佢仍然講左D~我唔想聽既野,
佢竟然話我搵阿LOK試探佢D野, 我真係覺得, 佢呢種人,我當時都覺得飛得遲,
頂佢個肺, 佢依家仍然都唔知自己衰乜, 就係衰你把口呀
仆街, 真係呀,佢連關心都唔識,睇黎佢,冇人識得關心佢
不知所謂~ 我只係問佢工作點,佢就話我試探,你咁仆街既,
真係會反面, 屌拿星呀~ 今晚我又同聰傾電話~
我同佢交換FACEBOOK 唔~
阿文,你好野, 我真係好後悔中意左你, 好彩我依家離開你,
你真係可以食屎
|