話說尋晚又唔係幾訓得,其實我已經12點半準備上床訓,但後來又自己開著收音機聽,一聽已點幾,
天氣愈涷就愈精神唉~之後,我記得小奇佢又12點放工,佢應該返左黎,後來我打俾佢,傾左一個鐘到啦,
之後,兩點幾我先訓,今朝明明聽到鐘聲,但係又俾我禁番,息左,後來我又訓番,一訓,就訓到,10點50分,
個陣時老豆又叫我圯身,之後,唉,本應真係好想繼續訓,但係,始終都要起身返工,
我最慘的事,係早上難起, 唉,日日遲到冇早到, 但放工永遠好準時收工,
今日天氣,又係落雨,但比風更涷, 有雨,就有風,今日真係感到寒冷的天氣,
如果今年,係新年時間,仲好呀,可惜今年今年遲左,不過今年,雖然涷,但我食量都正常番D
起碼唔會再為食,食多左野,反而,份量比之前更少,唉~對肥同廋,真係~大大問題~不過因為我了解左自已既肥胖係因為本人易吸收,
所以會肥,不過依家我控制食量,感覺會好好多,唉~依幾日,心情好反復,前幾日成日個心都不安,係因為,我老婆的事,令我情緒波動,
不過我諗老婆,都唔會怪上次我嬲到CUT佢線,不過當日,佢都有同我講SORRY~,而我,真係堅肚餓,所以先會咁姐,
不過件事都過左,更何況,老婆個公公佢,真係年紀大,所以,身體出現左變化係正常既,老婆一定好擔心,
算啦,我自己都係一個好關心老人家的人,如果換住係我,我都會有咁既可能性.
今日返工,已做哂我手頭上既野,而且~今日放工,我亦都,面對我一直以黎既,婦科,^^結果冇事,呵呵呵
雖然睇左8百幾蚊,但係,真係好過家計會既,唉,你知啦,家計會,做呢D太簡流,我有D信唔過佢
本身,一直以黎,都想媽帶我去,唉,不過靠阿媽真係死得了,因為佢我媽知識唔多,冇乜常識,所以~我都係靠自己好D
起碼我自己都有上網睇過同埋問過D熟識既人,所以,會好D~早一年前,我同老婆講,驚睇呢科,不過老婆話,叫我唔好諗咁多
點解唔試下諗會冇事呢,之後,我之前唔信扯,唉,不過今日總算,都安慰~ 總算都平安無事,太好了,
我自己真係,為左呢單野,我擔心左好多年了,因為我都30了,咩都要睇同檢查~唉~好了,終於解決了
依家都可以放鬆了,呢排日日都好攰,尢其是我既背部,唉~ 尋晚,我訓唔著,應該要睇劇,但係,又偏偏唔想睇
哂精神~ 唔~老婆排成日息機,搞到我,都唔可以聽佢把聲,不過我知佢,有時開左,收到我D信,
我今日都有同佢講,單聲,天晚約左小奇一家食飯,尋晚同,TERRY傾,WHASAPP
發覺呢個人,真係,同,個D~,SALES你既人上去佢間咩健康中心,做運動,活動,我真係好怕呢D人,
佢自己本人真係識得利用人去佢地既活動參加~我真係彩佢都傻,佢今日其實見我WHATSAPP到打D字,
又想約我,1718,又唔知搞乜喇,我真係彩佢有味, 唉~我唔會理,亦都唔關我事,
TERRY,仲話,PLAN乜鬼,咩計劃~ 之後,又話,問D客,上唔上黎,搞呢搞囉,講真,我答佢,我話,唉,人人都唔係成日得閒架麻,而且有些人感覺好煩,
所以先會咁,之後,佢今朝SD黎,佢就一句的埋黎,就話,睇你感覺好死,佢咁講,冇得講啦,連感覺都話死,呢D想法,簡直利用心態,去賺錢,
拉客姐,唉~我至憎,唉~算喇,我冇理佢,點樣做,就得喇,唔知道老婆點呢,成日個心,心掛掛,硬係,感覺同老婆個關係,距離好陌生,
唉,佢真係麻煩~呢樣唔得個樣唔得,激死,呢兩晚同番小奇傾計,發覺佢份人真係唔識睇人面色,同感受,分得太清,講野又直,
又係個D批評人低既眼光,唉,怪唔之得佢冇乜朋友~係既,佢真係,講野真係傷得人多,講野直唔係唔好,只係,佢太偏激,
佢,成日以為自己好靚~唉,其實都係一般~而且尋晚,佢話我老婆,個樣唔得,又成,我老婆靚唔靚關妳叉事咩,
我所有朋友都俾佢講哂,又話桂薇,點點點,唉,咁佢性格係咁架啦,雖然佢真係,奇怪~但都唔使咁講野,
每個人都有阿媽,唉~真係激死,仲有呢小奇佢仲幫得睇老婆同我夾唔夾,星座~,唉,睇呢D死架姐,人係生咩,字係死既,
咩野都可以改變架麻,正所謂~睇書講求參考,無需,咁必信,呢幾日心情,真係好冇MOOD,
老實講.我書又唔係讀得多,學野,又唔係叻,但我好彩,咩都由頭學起,同埋,每一個問題,關健,我都會,盡力去尋找答案,
咁都係多得日記姐,有日記就有希望~當然~日記都可以幫助自己既日常發生既事都一一咁打哂出黎
無論開心唔開心,都可以發洩到,唉~我真係好多野想打,我生活上,有時候好精彩有時候~就悶悶不樂
呢幾日心情我真係好忐忑不安~同埋,矛盾,同埋,悶字影響~日日都好悶,
尢其是夜晚,硬係,訓前,都感到,風涼的感覺,涼都唔係問題,而係,太涷,涷到訓唔到,
而且~夜晚真係好空虛~,呢幾日再冇同小倫傾計後,唉,我的,500蚊,都唔知幾時還,
依個月黎,我諗老婆一定好攰,一來要返工,二來屋企,又多左個公公,而且,佢又好多野煩,
如果加上我再煩佢,佢真係會爆,雖然冇佢日子,我真係難過登天,而且我們都好耐冇拍拖了,睇戲食飯,
唉~救命~,我有時候真係好需要佢,但有時候又唔敢打搞佢,兩睇
好攰,呢排,為左錢問題~真係想慳,但為左慳字迫自己留番D錢,下一次同老婆買野,呢個想法,實在太遠了
因為,呢兩個月黎,老婆都忙到7,都冇時間洗我錢,小奇問我,如果我40歲,拖住老婆時候唔知道會點,
我話,未又係咁,不過唔會影響,因為,我們冇乜點拖,之後佢問點解,我話,唉,本身我都想拖,不過~依家佢痴埋黎時候~我都唔自在,
佢就話即係你唔中意佢,都未必既,我又未至於去到反感地步,只係,佢高我少少,好難拖到,更何況唔拖仲好
加上我老婆手大,手粗,佢成日話我手,整親佢,唉~= =激死,又會囉,
唔~講真,如果我唔中意佢,我即係為左佢唔俾我拖呢件事我早幾年前就同佢分手啦,使乜拖到依家
我連呢D,我都肯接受證明我有幾愛佢,但真係日子耐左,就會習慣~,加上小奇,佢都係得把口,成日講埋D,唔實際既事,而且~明明唔係咁樣都會俾佢講到好似咁
唉,我都服佢,佢尋晚真係老實不客氣,佢阿媽話想我請佢食THAILAND FOOD,仲係冇得簽卡,我真係彩佢老母有味.
冇人叫你上次請,唉,真煩,,,講真,我真係唔中意請人,睇下邊個喇,我兩個兄弟就例外,其他真係彩佢傻,
就黎新年喇,之前,係咁搵阿,TUNG,話請佢食飯,我真係希罕~亦都,唔想見到佢,佢正PK
愈大愈乞人憎, 依排,個人真係,寂寞同悶~ 太悶了,
咩都唔想做,書又唔想睇,機又唔想打,TV又唔想睇,咩都唔想做,之前老豆買左日本書我都未做哂,唉~
懶字形容~朋友~豬朋狗友,就多囉,~有我搵,就冇人搵我,早排,我都可以接受自己,靜的時候~
但最近真係,發哂毛,成日都發毛,少少野都話悶,人生真係太無聊,同埋,行左咁多年人,咩都做過哂,
唉~我已好幸福~但衰在,怕寂寞~怕悶,LONELY~ 唉,依家既心情,唉,真係孤獨~
好攰~好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀,,出街又涷,返屋企,又悶,約朋友~又唔想約~洗錢好似丟入大海之中,
睇劇,又好似,廢人一樣,學野,又唔肯,我的人生,真係,平凡~
好了,平凡日子,希望快D過,同埋,煩事唔好多羅羅
|