話說尋日冇返工,因為病左,之後,一起身喉嚨勁痛,之後,見開唔到聲,
打去請假,點知愈講就愈出唔到聲,連JUDY都聽唔出係我,
之後,阿媽聽,之後,問我點,我話返唔到工,喉嚨勁痛,之後佢叫我BOOK時間睇醫生
我起初都唔想,想試下就咁食藥,但,又後來考慮左陣間,決定BOOK時間睇,下午5點45
之後,我WHAsapp俾yc佢地,之後yc都有叫我出黎,因為我講佢知我放假,
原來我諗住留係屋企抖抖,但心郁郁,又想出去搵佢地,之後,就約左佢地去屯門食飯,
之後,我係屋企睇飛虎2,之後,又睇埋醋娘子,之後,大概4點我先出門口,
個陣,3點我都有打俾yc傾計,之後,聽yc講,佢要出去搵希試衫,就係咁
我出到西環,都係半個鐘到,好快就去到西環,石糖咀,之後上去公司一陣,因為我人有三急所以上番去,
順便計埋數, 計完,之後,hea陣,之後,5點半,就見夠鐘,就行去睇醫生,
初時我以為好快到我,點知,唔係, 唉,等左成個鐘鐘先到我,可能我今期食得太多熱氣,所以話我篇桃線發炎,
之後我又問埋醫生邊度可以睇婦科,佢下次話幫我寫信轉介俾我,
之後,睇完,又要等拎藥,之後,大概,6點幾先走,我諗今期,唔止7千,8千都有,
今個月,出街多,唉,自從,遇番希之後,活動多左, 哈哈,
之後,我搭車,去屯門,之後,去市中心,同兄弟食上海野,我請,慶祝yc牛一,
佢原先下星期三生日,不過我提早左,我們一路傾一路食,食得好開心,
食左,5百幾蚊,之後下一個節目,佢地兩兄弟請我飲酒,第一次去吧,有得唱k~
個間算係,club 係, 之後,我們10點到,我們就叫左支酒,我就飲唔知咩酒,低d既酒晶,
之後我們玩兩個games~,1同6,同埋大話色, ,wa~,我本人真係蒲得少,有好多奇怪game我都未玩過,
我咁個大人,30歲先出黎玩,@@,真係,唉,講呢d
之後,大約,11點到,阿媽打黎問我係邊吹我回家去,之後,我見兄弟生日冇理由為左媽打黎即走架,
更係坐多陣喇, 之後,我坐到,11點15先走,之後,飛的回家,'就係咁
唉不過我又冇得睇閃電俠了,T_T又MISS左第二集了,好唔開心呀
我又忘記左REC~慘慘
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日,仍然都係,晏起,12點,尋晚我都算早訓,因食左藥, 尋晚,睇完個套卡通魔奇,
之後,開著收音機,聽聽下都眼訓, 之後,今日,我12點起身洗面刷牙,阿媽打黎,吹我快返工,
俾佢話左幾句,之後,我就,咩都冇食過就返工,好彩,ester準備飯俾我食,
之後我帶飯返工,一返到去更係食野先講啦,餓到7,我出門口前食藥先,
今日,原先約左朋友出cwb睇戲,點知個朋友話家有事,所以黎唔到,
咁我為有轉地方自己睇,去老婆個度睇,kwai芳, 睇,8點15,之後,我去到買飛先,之後,去大家樂食,
今日,我同老婆為左,睇戲,講左幾句,佢哦我,話,唔返屋企,佢死都要我返家,
我死都唔肯,我一定要睇番生朱羅館3,佢原先,死都叫我,去,tw mk個d地方睇,
大佬呀,架陣我睇戲,要妳安排咩,架陣我自己睇咋麻,理得我去邊睇姐,
佢原先叫我天晚去架,但天晚係平安夜,多人麻,佢又唔諗下,又係冇惱,
之後,我未睇完未回家囉,不過我係巴士都好眼訓,上左車,睇完戲時都覺得攰,
不過都有打俾小倫傾,後來,到站時,我落車,去左m記買杯hot chocolate飲,
正,一路飲一路望住風境,^^舒適 ya~
之後,就回家吧,今日就係咁過,天晚又係一年一度平安夜,
雖然今年冇得同老婆過,不過我仍然覺得好充實,^^很美滿,
好了,休息吧,早抖,
|