講起滿足~就不及尋晚,因為,好耐未試過晚間訓得咁舒服~
話說早幾日感覺間房有些少少涼,仲係愈訓愈精神~
但尋晚就訓得寧瀉好訓的,因為我尋晚麻煩阿媽幫我關窗,我先訓到教,
不過我尋晚都好早訓,1點囉,頂唔順,之後,半夜兩點,阿媽走入黎,喂我食藥,
之後,我一訓,就訓到今朝1點幾起身,WA~真舒服~仲發左個夢,正,
訓醒覺得喉嚨冇咁乾,可能尋晚媽俾水我飲,所以今朝唔覺乾,
之後,今日係屋企食埋LUNCH,大概,兩點幾出門口,當時老豆叫工人一齊去,工人話,NO
之後,老豆,講,COOKING,佢先知咩事,,佢以為唔使去,其實我知工人要去,不過我廢事多事,所以,
我係未好衰?唔講佢知,唉, ,之後,我們一家幾口,出發去西環,PUI沙灣, 公園放狗先,之後再去5叔到,
之後我們大約,5點幾上去,我一去到,當然欣賞叔間屋啦,之後,我見到唱K機,之後,我當然唱番飲歌啦,^^
之後,我我愈唱愈多啖,之後,準備食野了,開餐了, 今晚玩左幾個鐘,10點幾先走人,
走前,我媽點左英文歌,唱埋ONLY LOVE,就行人喇,
今晚氣氛比我感覺,好好多,因為,我已習慣左佢地了,
而且我之前,一輕在意佢地比反應我,同對我氣氛一般,
不過唉,算喇,我都咁個人,仲諗咁多做乜呀,一個PARTY,最緊要講HAPPY姐,
雖然氣氛係有少少靜,不過~我都慣了,所以呢刻我先明白,自己係太執著佢地對我既反應,
我係一直,妒忌佢地,帶比我既被冷淡冷漠既感覺, ,所以~以前我先唔識睇開,
唔~咁呀,今晚算,順利的一日,
今晚我都第一次同KATH合唱哥哥既,MONICA,
算好啦,
滿足的一晚
|