話說尋晚都好早,尋晚上番,TVB睇番魔奇2.之後就訓了,
好準時咁12點半就訓了,WA~好耐冇早訓了,一訓就訓到今朝10點幾,
今朝發生左一D事,唉~本應好地地同工人講野,都要令我發炆呀,
係咁既,今朝早,我同工人講番,叫佢唔好成日食我媽買個D食物,但佢偏偏開左條腸食,唉,
講左又好似唔聽咁,之後,我同佢講,我唔想再係媽聽到妳唔好既野,所以亦都唔想搞咁多事出黎,
佢死都要問我老豆俾錢買野食,唉,之後,我話幫佢買食物俾佢,等佢有野食,唉,但佢死都,NO 啦,NO NEED啦,
我一陣間,ASK先生GIVE MONEY,唉,之後,我話,得啦,,我買啦,OK 之後,佢唔應我,我話,do u know,i said canot eat ice box from my mom the food, do u know,之後佢唔答我,我好聲好氣問佢知唔知道,佢懶大牌咁唔應我,之後我大聲,講,DO UKNOW∼
之後佢先識答,YES IKNOW,,之後我嬲爆爆咁,出去食早餐,之後,出門口,但發覺忘記拎手機,所以返轉頭拎,
今日,大概,12點幾返到公司~之後,開單,之後,1點到,食飯,睇劇,睇醋娘子, 之後,就又去HUNG生,入支票,不過其實今朝JUDY已打過俾我,
叫我返黎晏,D去入支票~唉,之後,我大概,點幾行,個陣,12點幾到,收到小倫,個張過數紙俾我睇證明佢入左了,
WA~我第一次識到個,信任既朋友第一個肯還錢既人了,^^轉運了,哈哈哈,
之後,個陣,去左,HUNG 生排隊排到嘔呀,好彩我手機聽歌睇FB~ 先時間唔覺得慢,比著JUDY,DRY企,一定時間仲慢呀,呵呵呵,
之後照舊 ,出番去海皮個頭,搭車返去,,今日,原先諗住,放工,去買野俾工人食,好彩未買,
今日下午~大概,4點到,見冇野做,就清潔下咁喇,因尋日都冇做,今日就做番,今日多D功夫~清理老豆張TABLE~,之後,打字機個位,我個位同阿叔個位,
但後邊個大櫃就冇理到,D野太重了,懶得理呀, 之後今日都有,WHATSAPP同,FEIFEI傾計,
之後,今日YC,WHATSAPP話佢重左7磅,而我就輕左,之後,阿希更加唔使講,係咁重,
之後阿希話想打波,叫左我去天水,天慈搵佢,佢原先話天逸,我就以為,係個邊,點知原來係天慈,唉
當時我誤解左, ,今日,放工,時候掛住同,CINDY傾計,之後走後,忘記了,拎單落鋪頭,唉,冇記性,
之後上番去,今晚,FEIFEI想約我今個星期~去KWAI芳文身,@@當時嚇死我以為拉埋我去文身,
就係咁喇,我今晚,7點幾先去到,天慈~之後,原先其實過哂站,又要由頭再搭番對的方向,,返轉頭,
唉,今日搭車見悶悶地,打俾小倫,我搭緊車去天水,之後去丁天慈先收線,
原來諗住打完波同希食飯,但後來希約左老婆睇9點幾場,唉,之後,我們打左一個鐘到,
之後,就走了,之後,原先我走先,但因,我問佢,你都係放低個波先再落黎姐,佢話係,咁佢叫我跟佢上去,
之後我係門口等,之後,一齊去番,坐車走,佢約左條女去銀座,而我就搭番,友愛,151車,返天水,
之後再去屯門市中心食飯,食完就回家去,之後,去到總站,等車,悶,打俾小倫,@@就係咁啦
WA~,今晚我都有打俾老婆,不過佢都係好忙,所以~ 算,講左佢知我今日打波同回家,佢應該知道了,
WA 近排,老友多左,老婆就搵左少,連掛都冇心掛,^^HEHE~講笑, 有既,不過,靜靜地想念她^^
老婆,i aways love you,<3
|