唉,尋晚真係好難訓到教,其實依幾日我都好難訓著,
我喉嚨痛到,抖唔到氣,又吞唔到口水,唔上唔落咁,口又乾,唉
係尋晚半夜,5點先訓到,唉,天氣愈涷就愈難訓得著,
陰公,之後,今朝仲要冇水,9點半起身,為左刷牙,為左冇水,要起身,返工,
尋晚我整左杯水係我間房,見口乾就濕下個咀
等訓醒,唔會DRY~,今日,大概11點幾返到公司~返公司前去買飯盒,因為要食藥,
唔~今日下午~表姐同生,同舅母,仲有佢地既工人一齊上左公司坐,YAUYAU黎到就食飯~
大概,3點幾,我們開始回家,而我就搭巴士返屋企,因為,媽架車唔夠位,所以~我為有搭車回家,
今日返上黎前,我去左黃金,個頭買禮物俾舅母~係咁意,求其送條頸巾,
今日,返到屋企之後,佢地又話,想落去,黃金市行陣街,佢地係黃金碼頭影左好多相,
睇見,YAUAYAU,已1歲了,已咁大個~ 今年年頭新年,佢仲係個BB,依家,雖然仲係,但係,已唔同了,
識行識走, 唉,而我,都30了,真係大個了,做左表姨了,
今日屋企冇水,至到,6點到啦,佢地就話9至4,
唔~我們行左一個鐘係黃金碼頭,之後,我們去左M記坐,飲下野傾下計,
之後,先上番去準備今晚既大食會,BBQ~
我今晚,幫手燒,不過~=3=唔熟,唉, 但我覺得OK WO
算,我今晚食左好少,因為我喉嚨唔舒服~,一來,今晚有CAKE食同湯水食,
飽哂, 唉,今晚,就咁過左一晚,HAPPY DAY,
今晚舅母一定好開心,因為,好少正日過,^^我第一次同舅母過生日,HAPPY BIRTHDAY TO U^^
真係又一年喇,不過估唔到舅母已61歲,真係唔似,@@ 唉,算,
今晚就係,咁過一日^^
|