今朝我訓到9點幾先起身,今日都算遲到了,好彩個陣叔佢地未返黎,
尋晚發左個夢,好似鬼夢咁,好恐怖~= =唉,好迫真的,
之後,一醒就已經係天光了,今晚約左老婆,
今晚同老婆,講左,我上星期同今日既事,我話左佢知,我幫工人還錢,
之後,佢叫我唔好,叫我報警,再唔係同父母講,拉佢,= =唉,
佢驚我俾人呃,佢話可能係工人同FEI夾埋呃我,雖然之前我的確有咁既想法,但我又覺得,佢地唔會呃我,
唔知呢,以往,其他人我就唔敢講,所以~唉,唔知,
今日CANNA姨姨想搵媽咪,但係我媽講佢手機傻左,今日老豆打俾我,問我點
之後,工人既事我冇同佢講,廢事,竟然係錢問題~,我就易搞, 唉~
算,~今晚老婆講,可能~之後聽唔到佢講咩,因佢媽最近放假放多左,佢意思,可能未必出得黎,
都係既,不過今晚我忍唔住同老婆講,我係未對妳妹好衰,佢話佢都覺,咁我應該點做
佢又話冇咩野既,唔好亂諗,只要對女朋友好就得,= =係既,話哂,我只係黎見老婆姐,
其他人又有咩影響~???原先今晚WHATSAPP俾FEI,同佢講,我唔還喇,等ESTER自己還返,之後,就係咁
搞到件事好大獲咁=3=但我好奇怪以往我一定好擔心,但我唔知點解呢排,個心,同個種情緒,又好正常,
又覺得好似,好平常心咁,可能啦,易解決的確好過唔解決~,錢,太多我更係比唔起,4千蚊,總算,比得起,唔
FEI 對唔住,搞到妳咁唔開心,
|