今日我想講關於尋晚同今日既事,話說,尋晚,因工人去警局時候~,有個女仔叫FEI,佢都係印尼人,
不過佢就後生女黎,講番正題,話說,我尋晚同呢位女仔傾WHATSAPP~,佢有個重大秘密講我知,
佢初時唔肯講,佢話我聽左之後係一個驚喜~,佢愈咁講我就愈想知,後來佢話我知今年二月借左,4000蚊俾我工人,
但我工人一直未冇還俾佢,後來,我就話,錢我幫佢還,因為我想盡快解決呢件事,所以我都唔想佢同我工人為左呢筆錢而拖落去,
4千蚊,我還得起,唉~我俾個工人,搞到煩了,尋日開始打風,由1號,3號,變8號,
今朝早,我都係,10點幾起身,開著電視~個時仲未落波,我擔心去唔到睇醫生,之後,我打俾我SUM~ 之後,佢話,等落波佢先會開,
咁為有係咁,之後,咁啱當我訓多陣時候~,佢又轉番3號了,當然我就立法去洗面,本應今日睇完醫生就返去公司~
但個陣,已經三點幾,而且~我個陣,11點出門口,搭巴士搭到1點,上到醫院~,就,要排隊拎飛,之後,都差唔多兩點幾先有得睇,
好彩,今日終於轉左女醫生,個位慈醫生,好好,第一次見,我就好輕鬆講番我想講既野,^^太好了,個個咁既死仆街醫生,都唔係路,
之後,我睇完就行落番正街個頭食飯,食左個下午飯,個陣,睇醫生打左俾CINDY,講佢知,我未必返到黎,車,
尋日我都開哂兩日單喇,返到去都係冇野做,係要剩係開蘭單同改單姐,同計大陸數,小事
正所以~.is a please of cake .哈哈哈.呢句真係好型,
之後,今朝其實阿,FEI同過我傾電話~佢好嬲,不過好彩依家冇事,
今日我返黎前,我叫佢係我第7座等我,因為我還住500蚊俾佢,唉,又係錢,
我老婆,為左整COOL 牙,又要我幫佢還卡數,當然~我更係,唔係依家拎咁多,
呢筆數係還俾佢家姐,雖然呢個秘密~我冇同人講過,但係,我始終~,無能為力,
雖然呢筆錢雖然好大,但老婆叫我慢慢,佢話佢冇吹我,我都唔明,點解個個係我身上都要俾麻煩我,??
我冇錢,誰能給我? 好彩,我仲有工做,但錢,就草不起了咁大,
算喇,遲D先,尋晚同今晚都冇睇8點半個套劇,唉,又唔想睇,但又想追番劇情,無奈
呀,係,今朝阿行都有WHATSAPP我,佢話有冇聽過欣欣死左,我話冇,係聽過愛倫話佢入左醫院~
之後佢又話證實冇咁既事,超,個條友,成日吹水,又話老豆死,又話乜又話麥,多撚餘,
唉,尋晚同麗傾電話~佢話今個星期5想叫我同佢一齊食PO飛,係MK~
同埋介紹佢班新朋友~,佢D朋友真係幾大年紀,不過唔緊要,大家當做朋友~冇分既,
對我來說,沒問題~今晚都好攰,食完飯,就訓左陣間,都冇去跑步,
又咳了,有啖了,唉,天氣轉變,令人身心疲倦~,今晚我都有打左俾老婆,問佢今個星期有冇約朋友~
佢話天日先俾到答案我,唉~煩死, 唉~真係咩都唔想理,
唔知道我老豆佢地依家玩成點呢??好掛住佢地,
又唔知佢地依家去左邊度玩呢,???唔 @@
病死了,HELP
其實今日既事,考慮緊好冇講俾父母知,但又諗深一屠,如果搞大左,對大家冇意思,
為有,私底下解決~
|