SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 22446

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2014 年 9 月 1 日  星期一   晴天


回憶 疲倦 分類: 未分類

話咁快今日係9月1日,亦都係一班學生開學時候了,WA~感覺,有D懷念以前學校日子,

大大話話,我離開左學校有十二年了,轉眼間都已成過去,

當年自己仲係一個小妹妹,哈哈,唉,提起讀書年代,個感覺,斬忘了,無論以前點唔開心,點捱都好,都已捱過,

痛苦都過了,辛苦左咁多年,由幼稚園開始,到小學,HIGHT SCHOOL,特殊學校~龍亞學校~,都讀過了,

但自已,,從出世至今,好似,上天安排左個整古專家,黎服侍我兩位老人家,

以前,我唔信命,唔知天父,唔信自己會變成點,只係永遠覺得最慘係自己~

捱左咁多年,被人排斥~同蝦蝦把把,我都受了,受盡了,為有死忍難忍,忍到今時今日,

唉~以前一直以為,慢慢學習,慢慢就會成功,除左呢樣之外,我仲會諗,自己會拍拖結婚生仔,

但大大下發覺,呢樣唔屬於我,因為,我把我自己命運改變左,把所有現實,同所有事情,都不同了,

以前,對自己好有信心,會行出社會,會一步一步,咁過,,但我幾乎,我好似,斷片咁,

成日好似發生左好多MISS左既真實晝面,對於我既過去,基本上,係冇一個正常的成長,同記憶,

當然~在過,;由18歲至今,先有番自己的現實世界~有番自己感覺,自信,社交都會變了,

開始懂得,明白身邊人的關心,同相處,我好記得,當年,自己好細個,唔識講想講自己既野時候~真係好拿辛苦

別人永遠當我低能,冇思想,冇感覺,一出聲,就俾串,個陣,心態就好似,埋藏了一個黑暗世界.冇人冇物,

就算自己一個人點撐,都會變傻仔,好擔心,就咁一世,冇人理,冇人聽,唉,個種痛苦法,唔係生活的,

係一個,好似由精神病態一樣, 但好彩,雖然自己的確最後,患左個病,一個情緒~病,

當然~呢個,令我更加改變左我命運,令我克服我唔想要既野,學習慢之外,仲有,令我大惱,清醒左,

同埋,令我,有種特別意外地,好快地,加速地完全康復,短短幾年,我就克服了我的問題~

直到依家,我交了天父,之後,咩辛苦呀,咩痛苦,別人對我的介懷,通通,都係惱到,流走了,

因為,記憶,會忘記,正所謂~,,無聊不說,重點才說, 總之離開左間學校~所發生既事,都一片風雲一過,

吹走了,流逝~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

講番今日先,話說今朝早,我8點半起身,之後洗面,換衫,食早餐~

9點返工,10點返到去,CINDY姐又叫我買雪糕~唉,又係買唔到,,

今日又冇去SIMS~  好似好耐冇去了,@@ 奇怪~冇單做咩?唔,由佢,

唉,今日,一返到,就,EMAIL,......個D啦,之後,開單,計數,改單, 都係個D工作上的

之後,12點55分,去食飯,肚餓了,今日,都好快做哂野,快速地完成,今日4點幾就走了,未到5黠

JUDY~唉,不說她了, 不過~今日,都冇咩特別,係,今日睇TAP~上網睇番女皇盛宴既SHOW,因有,CHILAM~^^

奇怪就係,佢成日睇睇下自己跳出黎,搞到我幾次禁入番去睇,唉,結果更係回家先睇番,終於睇哂了,

係今日阿叔問我,afternoon係,in on at= =但我答左佢係in∼ 咁 轉頭佢走左後,我突然間記得好似係at ,個陣我心情非常唔好意思,因為,唔想人地以為我好叻咁心態,因為我唔係成日用英文∼雖然同工人講,但好少提及,下午既時間∼分別,最特別都係呢樣囉,

後尾我先同佢講番,廢事又同人對邊個對錯啦,。

今晚老豆用,viber打俾我,問我點,都係講波波比比,柯尿囉,同埋問佢有冇收到email∼ 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

講下我同老婆呀,我同老婆大大話話都識左6年,但係= =就拍左5年,2008年,12月,至2014

其實個陣,有個BLUR F既網站,個陣仲用緊MSN,當年我POST左我既EMAIL上去,

之後,冇耐,我老婆就就咁識我了,當然喇,個陣,我個心,同個惱,都對呢個女仔好好奇.好想識佢,

當然喇,我們~第一日,就用左,半個鐘,用電腦黎傾,之後,我要求,想同佢傾計,係電話~

當我聽到佢把聲,我對佢好有興趣~第一次聽佢把聲時候~就覺得佢好得意,同好特別~佢永遠有佢自己既風格同性格~

但就係佢既性格好吸引我,所以,個段開始~我們傾左好多星期既電話~傾到半夜三更,唉,之後,我發現我對佢有好感,

我仲向佢講,我對妳有好感,呢番說話~就開始~,我們~ 係個日2008年,12月31日,約會,

第一日,我地約好左係金鐘,當我遠離見到佢時候~,我個惱同個心,突然間,好似俾佢吸左一樣,一見鍾情,@@呢種感覺,好奇怪

而且感覺到佢就係我所搵既女神了,之後,個晚,我們兩人去灣仔唱K~好記得個陣,大家,都好好笑,唉,之後,我們唱完K

因個晚,係倒數日,我好記得,當時佢收到前度既信息後,佢好唔開心,佢想去我度,之後,個晚我就收留左佢,

個晚,我們同時一間房,我們在一張床,聊天,之後,我們傾傾下.我突然間,同佢講,我中意妳,妳可唔可以做我女朋友?

當時自己都係試下得唔得,因個陣,佢個一剎那~佢既香味,同溫柔好聽聲線,被佢吸住我,令我無法忘記之後,就愛上她,

我們個時,雖然拍拖5個月,雖然散左,但最後我們又一齊番了,由2010至2014 咁就5年了,

過去5年黎,所發生既事,已過去,所得到,所愛,所期望,所努力,忍耐,通通我都受了,

不過今晚我睇完,CHILAM既訪問當中,佢提醒左我,佢話,一個男人,一定要忍讓對方,因為,下一妙,如果你WIN左場交,但輸左自己冇左對方後,自己會點呢? 係既,所以~我呢一刻,好想好想珍惜佢,愛護佢,無論佢講既野對的錯,自己最受既,,都係自己講,係,係我錯,對唔住,

永遠~都係我講,正所謂,老婆要黎錫,老公要哄老婆,呢個無論係男又好,TB都好,,總之愛一個人就要咁既後果,

當然我老婆依家的確係改善左,不過我都要留意多D~ 因為,我喜歡佢,所以愛佢,更加珍惜佢,5年感情,

百年饋老, 希望~將來我們有自己個家,^^

唉,今晚打得特別長,話明回憶係LONG DISE~ 哈哈,

我諗唔會睇死你地喇,^^KEKEK~

好了,說話完了,

早抖,