今朝早10點起身,之後,洗面刷牙,今朝跟老豆出車返工,
今日都好熱,今日一返到去就開單,阿媽教我開,LSG 同SD EMAIL俾叔佢地,
之後計數,今日,開完單後,差唔多,12點幾了,今日下午食完飯,上番黎,原先去買個夾,要黎夾毛
因我其實最多毛係我口邊,唉,唔講唔覺都以為係男人SO~ 呵呵呵,
唔,尋日,冇啦啦有個小妹妹叫左我哥哥,今日去洗手間前,有個大叔問我借KEY時叫左我阿仔,
唉,唔通,我真係唔打扮真係似足仔, 好,尋晚涕哂D腳毛,今日就蚊毛,呵呵,死未
唉~今日我都有去,HAIR CUT~,得左,諗住星期日去染髮~,之後,就係咁,打算,KEEP FIT身形,
迎接新造型,諗住打扮好D既,話哂我都求其,呢啡左十一年了,係時候要打扮番了,
當然,唔理係打扮女定男,現時睇見,依家呢代唔理係老定後生,都一樣咁美,
其實我既身形咁BOY~,個樣又似女,,中性打扮都OK既,唉,但自己唔捨得出錢買靚衫,
永遠留哂D錢,去拍拖,睇戲,食飯,所以~好難為自己打算同打扮,
咁多年了,個陣,都好LADY時候都為左打扮得相當女性化,但因為一個情字,打破了我一生人的愛美,已,破碎了,
開始對打扮,唔想再為咩已打扮了,冇目標~冇前進,唉,死打,但冇人喜歡~ 個陣諗落自己真係好傻,
當年我為左一個男人,被飛打擊到我,衝動地,而男性打扮出現左,直到今時今日既我,
做左TOMBOY後,當年同左傑一齊,個陣想流番長時,想一心做番女仔,但最後,都係分手收場,
人生真係好奇妙~轉眼間,都過氣了,現在,我已30了, 雖然樣子一樣,不老不生的,不過,起碼皮膚唔會衰先,
諗落自己~長頭髮個樣,睇番自己D相,又真係幾順眼既,係自己過唔到,父母對我既擔心保護~個份,愛心保護~接受唔到
壓力大到,就咁,被我激破了,唉~依家先黎,再打扮番,真係玩死自己~
由於打扮,,其實都要好有耐性自會,我一直以為做男仔個份,打扮呢兩個字眼,係唔重要,
但你睇下出街男仔女仔都好FIT~ 又靚~唉,我呢D~?????點比呀 所以呢,打扮要出心出力既,
講呢D~ 唉,算吧啦, 話說,今晚我約左朋友食飯,每次同佢食飯個一刻,我每次見到佢,真係覺得,佢一身打扮,
我就諗起,美女鬥一番,呢個字形容佢,因為佢真係現代女性,美女一名,正所謂愛靚唔愛命,
唔~ ANYWAY~,呢一刻,我真係想企番出黎,打扮番好D,唔理我身邊老婆點睇我,我都要,打扮番好D
雖然D衫真係好拿貴,但真係我D衫,真係娘~成個KAI 子一樣的, 唉,不可能接受吧,,
唔~今晚我又冇得睇9點半,天日仲要早起身,返工,下午約左MIO,之後,同老婆相會,
天晚=3=好想睇,區區有鬼故, 後日,唉,又冇得睇扮野王,做乜叉香港小姐,
唉,勁無奈~ 好吧,
講完,閃人,
|