我尋晚好早就訓左,大約12點半,今朝訓醒都係接近11點,
今日成日留係屋企,冇出過街,足足留左兩日屋企.感覺雖然悶,但係好舒服~
呢三晚我都冇去跑步,老婆去左大陸兩日了,佢應該天日返一係後日返,
今晚同尋晚都係食飯,尋晚最後一集區區有鬼故,都唔恐怖既,我反而做鬼,的確冇煩惱,只係會嚇人姐,
下個月又係一年一度既哈囉喂, 不過今年老婆都唔會去,因為都冇飛,
諗起玩,我依家真係冇乜興趣,又哂錢,又哂腳力, 話說,.今日我都一次做哂我幾個星期想做既野,
打機,試機,睇戲, 睇番上次未睇完既卡通,之後,又訓下晏覺, 今晚我都會早番訓,
今晚我幫老豆REC左,ALAN同克勤既,阿姐個SHOW俾佢睇,同埋,SUNDAY扮野王點唔少得,
明天又返一日工,之後後日又放假吧,中秋就係咁過, ,
呢幾日我開始病,又咳了,日日早訓,夜晚又耍睇埋卡通先訓, 係咁上下,個人雖然THIN左,但磅數仍然131.4
差天共地, 唉,算喇,我本人已盡左力,THIN唔THIN就睇自己既努力喇,
今日一早起身,大約12點先食第餐既杯麵,之後,下午的下午茶就食左個三文治半份,夜晚食雞亦,青豆豬肉片,加冬瓜湯,正
今日就係咁過,今日,都冇咩人搵自己,,感覺相當清靜同清閒的,YEAH~
|