SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 115
累積人氣: 22282

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2014 年 8 月 30 日  星期六   晴天


出薪大日子 滿足 分類: 未分類

話說尋晚半夜,成兩點先訓,訓訓下,聽到隔離我老豆大叫,罵黑妹,

因為黑妹柯尿係佢床上,都幾大獲,唉,夜媽媽,本應好地地訓覺,點知搞到,唔使訓,

老豆同老母半夜洗床單,同被,唉,乜都洗,地,都要洗,唉~無奈加煩,

之後,我本應唔想去洗手間但都忍唔住了,當時我都唔想俾老豆見到我CUT到好短,但事實上我真係好拿短,

不過好彩,尋晚我遇計左,佢尋晚同今朝都唔會見到我依家既LOOK~好彩,

唉~尋晚同今日一直都擔心緊我錢問題~因為,一出薪,我D錢就係咁大了,不過~都遇左了,

講番,今朝~,,本應尋晚以為自己搞到時間今日起身,點知個鐘冇響到,唉差D遲到,

為有今朝8點45分起身,之後早餐都唔食,之後洗面刷牙換衫出門口,搭車返工,

今朝早一返到去,CINDY話健買唔到ICE CREAM 三文治既咖啡味,當時我幾驚佢又叫我買,

尋日,我剪完HAIR後,返到公司已經買左雪糕但買唔到,ICE CREAM三文治既咖啡味,行到身水身汗,

唉,尋日同前日都冇得睇宇宙兄弟,尋晚,咩都冇睇過只睇到,沒女,大結局,

話說,今日都好急,唉,今日囉,返到公司開單計數,之後媽,又打黎叫我負責多樣野,就係公司後邊部腦,叫我每日返到去睇一睇佢晝面有冇出黎,

又叫我EVERYMONDAY 淋花,唉,之後,又叫我,每日,EMAIL,今次我既工作量又多了,

今朝個個咁既死人JUDY點人做野,我媽一唔係度,就點我做野,又吹我快D開單,屌拿星,

個陣我媽本身打俾我叫我得閒睇一睇後邊部腦,個條粉腸,就話,SKY 快D開單喇,好急架,

頂佢個肺,家陣我係超人乜撚都叫我做,食屎,WA~嬲到我呀,真係,唉,死八婆,

今日係出薪日,今日都好快做哂野,今日,有個電話鬼佬黎,搵CINDY~點知掛住講佢唔係度,又講埋佢幾點訓,後尾,連名都唔記得問

後來當時,4叔問我邊個黎時候~,= =我又被佢嚇一嚇,個心突然間黎一黎,當時以為又俾佢KO~,

好話我點解當時唔俾佢聽,又唔問人叫乜名,真識講笑,我當時都做其他野,轉數慢左.一時之差,忘了,

之後,放工,打俾MIO,本身叫佢早D出門口,佢話可唔可以晏少少,3點,我話,得既,照番兩點半最遲3點,OK

之後,我就俾單俾伙記,之後,慢慢行去,禁錢,之後,再行去琴行,買左三條雪條俾姨姨,之後,見唔到,YVONE,

之後,同佢吹下水,個姨姨話我唔同左,個樣好似釋懷左,我心諗,我呢期真係俾人覺得,我唔同左,真係改變左

卡文上次就話我精神左,今次又話我釋懷左,感覺良好,

今日老婆去左長沙灣睇牙醫~睇左二千幾蚊,呵呵呵,

今日,同朋友去左深水步,食野,之後,差唔多5點走人,我個FD,叫左個朋友出黎,我都想順便見下,

之後,打俾老婆,去KWA芳搵佢睇戲,因佢睇完牙醫後,.唔食得野,

今日時間都幾好,係啱啱好,^^唔遲唔早,時間啱啱好,今日睇左笑片,張家輝,同SAMMI~

不過老婆就痛到冇心機,POOR GIRL~

唉,今日,今晚,同佢食粥~^^本應想食日本,之後又話想食APPLE個間,後來兩間都要等,

不過~佢咁既樣,又何來食到美味呀,佢其實冇心機,我知道~唉,但我就不停同笑哄佢,等佢唔好冇心機,

唔,老婆講下星期6會出發返大陸去幾日,返到同婆婆過中秋,

唉~就咁了,今日老豆老母飛了,走左,去第度,十月份先返黎,WOOHOO<FREE TIME

今晚開始比比又跟我了,波波當然跟工人啦,黑妹,當然自己係廳到訓啦

唉~好彩今晚趕到回家看鬼故,^^YA~,本應今晚會去埋超市,買麵俾老婆,但後來老婆又話下次先,

一來,佢見我攰,二來,佢冇心機,唉,真係心痛死, 睇見佢,我自己換住係我,我都會咁樣,唔出聲,

今日都少左串佢了,因為,唉,算,老婆都好慘,ANYWAY,天日又係要出街了,@@約左蚊蚊同成哥,食飯

下午兩點到,出門口,去西環染髮~成個節目,呢三日做哂,YES~

不過今晚老婆又橋我隻手既,因為佢涷~^^其實我都涷,不過佢橘住我時候就覺得好溫暖~SWEET~AND WORM

^^好了講完,