祝甘多位hapi new year ah~
除夕夜好五好玩牙?
-
-
朝早去左跳舞.
同小燕過我地第1個12點.
成班玩到high哂.
出去hkjhea左勁耐.
不過竟然俾我見到香港x第1顛婆
fei_be韓采玩到顛哂.(我承認我都有玩過佢-.-
唉.
成日都五知去邊度好.
沙灘?!cwb?!華富?!...................
唉.
11點幾終於出左cwb.
去到就岩岩開始倒數.
唉.上年得3丁友都覺得好好玩.
唉.
今年...唉-.-
過得好無聊ah.
不過有你班死黨1齊.五緊要啦.(甘你又起度怨?
唉.洗豬.sorryah.
behapila=]
話哂呢加都係新既1年嘛=]
開心d.!
仲記五記得我作俾你首歌牙.
雖然有1部份.五係.應該係大部份.都係抄.
不過記住啦be hapi```;];];]
From:
韓采hapi new year.stepup+oil
ahwinGhapi new year;]
ah洗hapi new year.stepup+oil
fei_behapi new year.stepup+oil
yanyanhapi new year.stepup+oil
全部人!hapi new year;]
|