| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 2009-12-23 |
分類: 未分類 |
朝早落禮堂-.-
吊`條50歲愛莉思坐我隔離-.-
仲同我講.坐我隔離五好咩-.-
我心諗.咩有人會覺得同你坐好好咩-.-
唉`坐完上番去開p`
原來,,,,火雞1d都五好食-.-
傅老仲話帶埋佢番屋企煲湯-.-
唉-.-番屋企.sinca11~
出mk-,-
有條友好鬼勇-.-
為左賺錢.
俾人任畫自己.
有班友勁衰-,-
走去畫人地,,,,,,唉`算~
-
-
好揀五揀.
你話俾我聽點1定要揀25號結婚.
點解!?
結婚呢家野留番拜山先再講啦-.-
呢加耶穌出世.
你係咪覺得好hapi?
呢加25號五洗約人出街嫁-.-?
我知你同你老婆.五係.應該係未婚妻結婚好hapi
但係我呢加好五hapi- -
成個聖誕俾q哂你-.-
我五撚洗過牙?
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
尋日3點幾wif韓采出hkj.
去大班接yanyan.
去佳寶買野食.
babii冼後join~
買左120幾蚊野-,-
babii冼&韓采去接b女~~~~
yanyan&我係甘起度聽戈首^%$^##$%歌- -
搭的番babii冼屋企打邊爐.
搭完的先好笑.
入到去等LIFE.
babii冼同我地講話."你地袋野呢-,-?"
我地先記得我地張袋野擺左起車尾箱- -
仲要落左車五記得左拎- -
韓采即刻跑出去- -
我&yanyan呆左1陣先死出去- -
仲要跑跑下.慢慢行- -超鳩-,-
開始左"由華富上村追落下村追的士大行動"
都係第1次起條馬路追架的士- -
哇- -救我...著住拖鞋跑勁辛苦- -
好采最後都追得番架的士-,-
"由華富上村追落下村追的士大行動"正式完畢~~~!!!!
5條友1齊打邊爐.勁溫馨.
話說大家都係1家人.
係咪先牙冼.xd?
唉,不過,,,,
五係因為戈條變態死8婆- -(仲變態過我-,-
算-,-
babii冼behapiah~
我地班知己永遠撐你(個撐字係"手手"嘛.我記得嫁喇-,-
有首歌都係甘嫁啦.
"你肯hapi我地1定會撐你.
你肯hapi我地1定會撐你.
牙冼behapi!ya~"
嘻嘻.
尋晚冇起你屋企陪你過夜真係sorrY,,,sorrY~~~
不過今個禮拜五1定陪到你過夜.
睇下你肯五肯同我過姐.
你知同我訓係要付出幾多既代價嫁啦.係咪先XD? |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|