英文.
比我相像中易好多;]
考完同cheir.依晴.琳食m記~
我地超衰-.-
靠住琳戈張五知乜q卡.
係甘換野食...;]
番歸換33.
出去跳舞舞..
今日新老師eice黎教.
又五係話難.又五係話好易-.-
姐係.我都五知想點.
總之就好攰-.-
練完又死番出hkj去m記-,-
五經五覺甘又過左10點-.-
同babii冼搭車+去左7仔買野~!
分手之後~
"當我在一條沒有人的道路上行走~...突然.!!!!!!"
-
-
-
有架車經過-.-
甘我就非常之有禮貌俾佢行先啦-.-
甘佢俾番條路我之後呢-.-.好啦!
無啦啦開"昌"(好似對住我講)同我講"番屋企喇-.-?!"
但係我完全五知發生咩事囉-.-+
會五會係通知我.叫我去拎諾貝爾獎呢-.-?
|