2006 年 4 月 30 日 星期日
又失散左也_*
今日陪呀蕭去買鞋,,,去左我上次買鞋果條街度行。 本來佢睇岩左1對架!!!但係得1個size,,,唔岩著。so冇買。 then我地去左mk中心睇,,,行行下唔見左佢,,咁我就自己1個行la!!! 買左件tee,,,4點幾就返屋企lu,,, 食左支朱古力跪皮雪條,,,勁正!!!不過好肥。>口<
今日陪呀蕭去買鞋,,,去左我上次買鞋果條街度行。
本來佢睇岩左1對架!!!但係得1個size,,,唔岩著。so冇買。
then我地去左mk中心睇,,,行行下唔見左佢,,咁我就自己1個行la!!!
買左件tee,,,4點幾就返屋企lu,,,
食左支朱古力跪皮雪條,,,勁正!!!不過好肥。>口<