Happy New Year
4點鐘出左元朗搵埋賢仔,賢仔細佬,呀邊`
跟住搭西鐵出尖沙咀搵呀餅同佢個FD`
呀餅個FD成個電車男甘既樣-,-` 一路行一路整埋d白痴動作-3-
真係同佢個FD行到炆-,-!! 行左個幾鐘之後去左星光大道!!
之後就去左搵野食!!` 10點9左右,行番去個邊係到等!!
腳都軟!!` D人係甘逼逼逼-__-"
倒完數睇埋煙花走人!!`
多人到行極都行吾出去甘~_~
之後搭西鐵返錦上路!!
撞到姑姐!! 跟住搭的士返屋企!!
我就上左大帽山燒野食:>`
燒到4點幾落返上村玩!!`
之後7點幾返左屋企沖埋涼`訓教!!`
魚,對吾住!!`我決定吾會再成日問你同邊個腥SMS,因為我吾想令到你覺得我煩!!`
Sorry:(
|