25/12 今日係呀壹到訓到12點半先起身!! 跟住起身玩電腦,賢仔同呀壹仲訓緊!! 賢仔起埋身,同我係到睇怪談!! 到到3點幾,昇同小吐黎埋!! 之後係到玩同傾計!! 呀壹媽咪好好人^___^haaha!! 之後坐到7點出去買野去呀壹舊屋打邊爐;) 係到又玩又食,開心^_^ 11點汁完野,跟住就同肥昇,小吐行去新元中個邊搭車!! 攰~_~ 呀壹早D好番也>3<